لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکست عجیب سیری در برابر دستیار صوتی گوگل

شکست عجیب سیری در برابر دستیار صوتی گوگل

شرکت گوگل به تازگی طی یک پست وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که گوگل اسیستنت به لطف هوش مصنوعی بالا، قادر به اتصال و کنترل بیش از پنج هزار دستگاه هوشمند سازی خانه است. این در حالی است که سیری به عنوان دستیار هوشمند اختصاصی شرکت اپل، تنها با کمتر از 200 دستگاه هوشمند سازی خانه سازگاری دارد.

گوگل اعلام کرده که در ماه‌های ابتدایی سال 2018، دستیار هوشمند صوتی اختصاصی این شرکت تنها از 1500 دستگاه هوشمند سازی خانه پشتیبانی می‌کرد اما حالا این کمپانی توانسته در عرض چند ماه گذشته، تعداد این دستگاه‌ها را به عدد 5000 برساند.

دستگاه‌های هوشمند سازی خانه که قابلیت کنترل از طریق گوگل اسیستنت را دارند، شامل تلویزیون‌های هوشمند، ست آپ باکس‌های دیجیتالی مبتنی بر اندروید، کروم کست، دوربین‌های امنیتی، محصولات شرکت NEST، ترموستات‌های هوشمند، قفل‌ها و زنگ‌های هوشمند در خانه و موارد مشابه می‌شوند. همین مسئله باعث شده تا میزان توجه به اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر گوگل اسیستنت نیز افزایش چشم گیری پیدا کنند.

این در حالی است که اپل با توسعه سیری همواره سعی داشته تا با شرکت‌هایی نظیر گوگل و آمازون در زمینه توسعه دستیارهای هوشمند صوتی رقابت کند. تا پیش از این و در زمان عرضه عمومی هوم پاد، بسیاری از کاربران اعلام کرده بودند که سیری ارائه شده در هوم پاد در زمینه پاسخگویی به سؤال‌ها و درخواست‌های کاربران عملکرد ضعیف‌تری نسبت به دیگر دستگاه‌های مشابه نظیر گوگل هوم و آمازون اکو دارد. بسیاری از تحلیلگران نیز این مسئله را پس قیمت گذاری غیر معمول، به عنوان علت اصلی کاهش میزان فروش هوم پاد در بازار جهانی مطرح کرده بودند.

همین مسئله باعث شده تا میزان استفاده از بستر نرم افزاری HomeKit نیز با کاهشی قابل توجه مواجه شود. بر همین اساس اپل تصمیم دارد تا با استخدام کردن متخصصین جدید، سیری را با روش‌های هوشمندانه‌تری توسعه دهد تا این دستیار صوتی بتواند در آینده نزدیک، پاسخگوی تعداد بیشتری از درخواست‌های کاربران باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373