لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل روند توسعه نسخه ویندوز اپلیکیشن Texture را متوقف کرد

اپل روند توسعه نسخه ویندوز اپلیکیشن Texture را متوقف کرد

شرکت اپل در راستای تصاحب اپلیکیشن Texture به تازگی اقدام به متوقف کردن روند توسعه نسخه ویندوز این نرم افزار کرده است.

بر همین اساس، شرکت اپل به تازگی طی یک ایمیل به کاربران اعلام کرده که اپلیکیشن Texture از روز سی‌ام ژوئن (نهم تیر ماه 1397) دیگر برای سیستم عامل ویندوز توسعه داده نخواهد شد. اپلیکیشن Texture قرار است در آینده‌ای نزدیک تنها از طریق سرویس‌های رسمی اپل قادر به ارائه خدمات باشد.

اپل از چند ماه پیش، استارت‌آپ Texture را خریداری کرد که در طی آن مجله‌های دیجیتالی این کمپانی از این پس با امتیاز کمپانی شرکت اپل به فروش خواهد رسید. در حقیقت Texture از این پس به عنوان یکی از سرویس‌های اختصاصی اپل فعالیت خواهد کرد و کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط اپل، می‌توانند از طریق اپلیکیشن NEWS به محتویات آن دسترسی داشته باشند.

همین مسئله باعث شده تا عرضه مجله‌های اینترنتی Texture از طریق سیستم عامل‌هایی که مورد تائید اپل نیستند نیز متوقف شود و کاربران ویندوز و اندروید تا چند ماه آینده، دیگر به آن دسترسی نداشته باشند.

اپل تصمیم دارد تا با استفاده از سرویس ارائه دهنده مجله اینترنتی Texture، میزان فروش محتوای دیجیتالی خود از طریق آیتیونز را افزایش دهد. تا پیش از این، شرکت اپل با ارائه بخش فیلم و سریال و همچنین سرویس اپل موزیک، میزان فروش محصولات دیجیتالی خود را افزایش داده است. شرکت اپل اعلام کرده که پس از فروش آیفون‌ها، عرضه محصولات دیجیتالی از طریق آیتیونز استور، بیشترین درآمد را برای شرکت اپل داشته است.

پس از ارائه سرویس Texture در بخش NEWS، کاربران می‌توانند با خرید اشتراک 9.99 دلاری به صورت ماهانه به بیش از 200 عنوان مختلف از مجله‌های دیجیتالی دسترسی داشته باشند. این مجله‌ها، با موضوع‌های مختلف نظیر سرگرمی، علمی، زیبایی، رشته‌های مختلف هنری، کسب و کار، اقتصادی و علمی در سرویس Texture ارائه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420