لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل گزارش سه ماه دوم 2018 خود را منتشر کرد

اپل گزارش سه ماه دوم 2018 خود را منتشر کرد

شرکت اپل دو روز پیش گزارش مالی سه ماه دوم خود در سال 2018 میلادی را منتشر کرد. این گزارش، شامل درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت در سه ماهه ابتدایی می‌شود.

شرکت اپل اعلام کرده که در این بازه زمانی، 61.1 میلیارد دلار درآمد داشته است که 13.8 میلیارد دلار آن به‌عنوان سود این شرکت تلقی شده است. این گزارش در حالی مطرح شده است که اپل در بازه زمانی مشابه در سال گذشته 52.9 میلیارد دلار درآمد و 11.0 میلیارد دلار سود داشت و حالا به نظر می‌رسد که اپل در سه ماهه گذشته و با گذشت یک سال، درآمد این شرکت افزایش قابل توجهی داشته است.

حاشیه سود این شرکت در سه ماهه ابتدایی 2018 38.3 درصد بوده است که در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته حدود شش دهم درصد کاهش داشته است. به طور کل، درآمد 62 درصد از درآمد کل شرکت اپل ناشی از فروش آیفون‌ها بوده است. بر همین اساس، میزان درآمد اپل از فروش آیپدها، کامپیوترهای مک و سرویس‌های دیجیتالی در این بازه زمانی به ترتیب 7 درصد، 10 درصد و 15 درصد بوده است.

این مسئله نشان می‌دهد که در بازه زمانی یاد شده، میزان رشد درآمد شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده تا حدودی کاهش داشته است. این مسئله تا پیش از این نیز از طرف بسیاری از تحلیل گران پیش بینی شده بود. بر همین اساس، بسیاری از سهام داران نگرانی‌هایی را در مورد آینده کاری این کمپانی مطرح کرده‌اند.

بر اساس ادعای تحلیل گران، قیمت بالای آیفون ایکس و در نتیجه آن کاهش میزان تقاضای آن در بازار جهانی، در کنار کاهش قابل توجه فروش اسپیکر هوشمند هوم پاد باعث شده تا این شرکت روند نزولی درزمینهٔ رشد سهام خود را تجربه کند.اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با گسترش سرویس‌های دیجیتالی خود در کنار معرفی محصولات جدید با برچسب قیمت پایین‌تر، درآمد بیشتری را در سال جدید از آن خود کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373