لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای آی او اس 11.4 ارائه شد

سومین بتای آی او اس 11.4 ارائه شد

 شرکت اپل از امروز روند ارائه چهارمین نسخه بتای آی او اس 11.4 را شروع کرده است. این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل تنها دو هفته پس از عرضه اولین نسخه بتای آی او اس 11.4 و یک ماه پس از عرضه نسخه عمومی و نهایی آی او اس 11.3 ارائه شده است.

توسعه دهندگانی که حساب کاربری 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش System Update اقدام به دریافت و نصب سومین بتای آی او اس 11.4 روی دستگاه خود کنند. این نسخه از سیستم عامل همراه اپل شامل قابلیت‌هایی نظیر ClassKit برای پیشبرد اهداف آموزشی و دیگر سرویس‌های معرفی شده در جریان کنفرانس هفتم فروردین می‌شود که بیشتر روی آیپدهای اپل کاربرد دارد.

این نسخه همانند نسخه‌های پیشین شامل قابلیت ذخیره سازی پیام‌ها در حساب ابری آیکلاود نیز می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت پیام‌های خود را بین دستگاه‌های مختلف خود که به یک حساب اپل آیدی مشترک متصل شده است، رد و بدل کنند. این قابلیت برای کاربران کامپیوترهای مک، آیفون‌ها، آیپدها و کامپیوترهای ویندوزی که اپلیکیشن iCloud در آن‌ها نصب شده است، قابل استفاده خواهد بود.

دیگر قابلیت ارائه شده در این نسخه از آی او اس 11.3 شامل سیستم ارتباطی AirPlay2 می‌شود. در این قابلیت برای بار دیگر اپل تی وی در اپلیکیشن Home ظاهر شده است. بر همین اساس، کاربران می‌توانند با اتصال اسپیکرهای هوشمند خود نظیر هوم پاد به اپل تی وی، صدای در حال پخش از این ست آپ باکس دیجیتال را به صورت هوشمندانه‌تری مدیریت کنند.

علاوه بر قابلیت‌های فوق، والپیپر اختصاصی جدید (PRODUCT)RED که تا پیش از این فقط برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز رنگ ارائه شده بود، برای تمامی دستگاه‌های همراه اپل ارائه شده است.

گفتنی است که سایر قابلیت‌های آی او اس 11.3 نظیر کنترل بازدهی و همگام سازی باتری با دستگاه نیز در آی او اس 11.4 ارائه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420