لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای macOS High Sierra 10.13.5 منتشر شد

سومین بتای macOS High Sierra 10.13.5 منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش سومین نسخه بتای macOS High Sierra 10.13.5 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ اپل تنها دو هفته پس از دومین بتای مک او اس 10.13.5 منتشر شده است.

دومین بتای macOS High Sierra 10.13.5 از همین حالا برای توسعه دهندگان ارائه شده است و افرادی که حساب کاربری 99 دلاری اپل را دریافت کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند از طریق اپ استور اختصاصی مک آن را دریافت و نصب کنند.

دومین بتای macOS High Sierra 10.13.5 با قابلیت‌های گذشته، نظیر ذخیره سازی پیام‌ها در حساب ابری آیکلاود ارائه شده است.پیام‌ها در این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ می‌توانند به صورت هم‌زمان در آیکلاود ذخیره شوند تا کاربر بتواند از هر دستگاهی که به آیکلاود متصل به اپل آیدی مشترک دسترسی دارد، پیام‌های مختلف را مشاهده کند. این پیام‌ها به صورت مشخص در تمامی دستگاه‌های تولید شده اپل، نظیر آیپد، آیفون و کامپیوترهای مک ارائه شده است.

آپدیت دوم نسخه بتای macOS High Sierra 10.13.5 همچنین شامل رفع باگ‌های نرم افزاری جزئی نیز می‌شود. غیر از رفع آپدیت‌های جزئی، این نسخه از سیستم عامل تغییرات قابل توجه دیگری نداشته است و شامل تمامی قابلیت‌های نسخه دوم بتای مک او اس 10.13.5 خواهد بود.

گفتنی است که در این نسخه، همانند نسخه پیشین، قابلیت‌هایی نظیر امکان اتصال و راه اندازی کارت‌های گرافیکی اکسترنال و همچنین ارسال پیام‌های حرفه‌ای یا Business Chat را در خود جای داده است.

اپل با ارائه قابلیت Business Chat در پیام رسان اختصاصی خود تصمیم دارد تا با معادل‌های مشابه نظیر Skype For Business رقابت کند.

بر اساس گمانه زنی‌ها، اپل تصمیم دارد تا پیش از عرضه چهارمین نسخه بتای این سیستم عامل، یک نسخه بتا برای کاربران عادی را نیز آماده عرضه کند تا تمامی کاربران کامپیوترهای مک نیز بتوانند از قابلیت‌های مختلف این نسخه بهره‌مند شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420