لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های 2018 احتمالاً با شارژهای 18 واتی و قابلیت فست شارژ عرضه خواهند شد

آیفون‌های 2018 احتمالاً با شارژهای 18 واتی و قابلیت فست شارژ عرضه خواهند شد

خبرهای منتشر شده از آیفون‌های 2018 حاکی از آن است که در بسته بندی این تلفن‌های هوشمند، شارژ USB-C باقابلیت فست شارژ وجود خواهد داشت.

این اطلاعات اولین بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و انتشار دهنده آن اعلام کرده که اطلاعات خود را از طریق یکی از کارکنان اپل استورهای چین دریافت کرده است. بر همین اساس تمامی مدل‌های آیفون 2018 قرار است باقابلیت فست شارژ و به همراه شارژرهای 18 واتی با پشتیبانی از این قابلیت روانه بازار شوند.

در صورت حقیقت داشتن این مسئله، تمامی آیفون‌ها به همراه کابل داخلی USB_C به لایتنینگ عرضه می‌شوند و کاربرانی که نیاز به درگاه USB-A دارند، مجبور به خرید کابل‌های شارژ و اتصال به‌صورت جداگانه خواهند بود.

اپل تا پیش از این نیز از قابلیت فست شارژ در آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس رونمایی کرده بود. اما در بسته بندی آیفون‌های 2017 یک شارژر معمولی قرار داده شده بود. بر همین اساس کاربرانی که تصمیم به استفاده از کابل شارژ با توان بالاتری بودند، باید شارژرهای مناسب برای این کار را به صورت جداگانه تهیه می‌کردند. قابلیت فست شارژ در آیفون به کاربران اجازه می‌دهد تا در عرض 30 ثانیه، 50 درصد اولیه باتری خود را شارژ کنند.

علاوه بر افزایش سرعت شارژ این خصوصیت باعث می‌شود تا کاربران مک بوک‌ها جدید دیگر نیازی به خرید کابل‌ها به صورت جداگانه نداشته باشند و به‌جای آن از یک کابل USB-C به لایتنینگ بهره‌مند شوند. از طرف دیگر، کاربرانی که از کامپیوترهای دیگر استفاده می‌کنند، مجبور به خرید کابل‌های تبدیل USB-A به لایتنینگ به صورت جداگانه خواهند بود.

گفتنی است که اپل فعلاً اجازه استفاده از کابل‌های USB-C به لایتنینگ متفرقه را به کاربران آیفون‌های 2017 نمی‌دهد. اما در صورت حقیقت داشتن این شایعه در مورد آیفون‌های 2018، پیش بینی می‌شود که اپل مجوزهای لازم برای ساخت محصولات سازگار را به کارخانه‌های مختلف بدهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373