لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل Final Cut Pro 10.4.2 را منتشر کرد

اپل  Final Cut Pro 10.4.2 را منتشر کرد

شرکت اپل از چند ساعت پیش، عرضه نسخه جدید نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های ویدیویی Final Cut Pro X را منتشر کرده است.

نسخه 10.4.2 اپلیکیشن Final Cut Pro X سه هفته پس از آپدیت بزرگ 10.4.1 منتشر شده است که شامل تغییرات کوچک برای بهبود کاربری این نرم افزار است. در این نسخه از نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های تصویری، بسیاری از باگ‌هایی که در آپدیت بزرگ سه هفته پیش وجود داشت بر طرف شده است و کاربران با استفاده از این نسخه علاوه بر استفاده از قابلیت‌های جدید ارائه شده، می‌توانند تجربه بهتری از Final Cut Pro X داشته باشند.

در این نسخه همچنین مشکلات مربوط به تایم لاین کردن چند کلیپ با استفاده از دکمه Shift برطرف شده است و کاربران از این پس می‌توانند با سرعت هر چه بیشتر فایل‌های ویدیویی مختلف را انتخاب و آن‌ها را برای ویرایش در نرم افزار Final Cut Pro X آماده کنند. علاوه بر این، باگ بزرگ دیگری که در این نسخه برطرف شده است، به ایمپورت کردن یا اکسپورت XML ها باز می‌گردد.

نسخه 10.4.2. نرم افزار Final Cut Pro X از همین حالا از طریق اپ استور اختصاصی سیستم عامل مک برای کامپیوترهای اپل آماده دانلود و نصب شده است. بر همین اساس، کاربران کامپیوترهای مک، نظیر مک بوک‌ها و آیمک‌ها می‌توانند با مراجعه به اپ استور مک و پیدا کردن نرم افزار Final Cut Pro X، جدیدترین نسخه آن را دریافت کنند.

گفتنی است که این نسخه از نرم افزار ویرایش حرفه‌ای ویدیو Final Cut Pro X ، با قیمت 299 دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است و کاربران باید برای استفاده از آن، هزینه آن را از طریق حساب درج شده در اپل آیدی پرداخت کنند. البته لازم به یادآوری است که برخی از نسخه‌های این نرم افزار به‌ صورت کرک شده نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420