لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا 3D Touch پروژه ای شکست خورده است؟

آیا 3D Touch پروژه ای شکست خورده است؟

 اپل احتمالا تصمیم دارد تا دو سال دیگر، قابلیت 3D Touch را از تمامی دستگاه های خود حذف کند.

پیش بینی های منتشر شده از مینگ چی کو، تحلیل گر KGI Securities حاکی از آن بود که اپل تصمیم دارد تا 3D Touch را حداقل از یک مدل آیفون های 2018 حذف کند. بر همین اساس، آیفون 6.1 اینچی که قرار است با پنل نمایشگر ال سی دی تولید شود، بدون قابلیت تاچ سه بعدی تولید و عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو اعلام کرده که اپل به منظور کاهش قیمت این تلفن هوشمند اقدام به حذف 3D Touch از آیفون 6.1 اینچی میکند. وی تا پیش از این و مشخصا در سال 2017 ادعاهای دیگری در مورد 3D Touch را مطرح کرده بود. کو بر این اعتقاد است که فرایند تعبیه 3D Touch در پنل های اولد بسیار دشوار است و همین مسئله باعث شده تا قیمت آیفون ایکس افزایش قابل توجهی پیدا کند.

این در حالی است که شایعات و پیش بینی های اخیر، هیچ کدام به حذف 3D Touch از آیفون های 2018 که با پنل اولد تولید میشوند اشاره نکرده اند. با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل، تصمیمی برای ادامه روند توسعه این قابلیت ندارد. شایعات منتشر شده از آیفون های سال 2019 نیز، بارها به این مسئله اشاره کرده اند که این مسئله، احتمال حذف شدن 3D Touch از آیفون ها و آیپد های سال آینده را افزایش میدهد.

با وجود اینکه بسیاری از کاربران 3D Touch را به عنوان یکی از قابلیت های منحصر به فرد آیفون ها معرفی میکنند، اما به نظر میرسد که هزینه توسعه این قابلیت در آیفون ها برای اپل مقرون به صرفه نبوده است. از طرف دیگر، بسیاری از تولید کنندگان تلفن های هوشمند اندرویدی نیز تا به امروز تلاش قابل توجهی برای توسعه قابلیت 3D Touch به صورت تمامی صفحه در دستگاه های خود نکرده اند.

این مسئله، میتواند نشانه ای از عدم تمایل تولید کنندگان تلفن های هوشمند به ارائه قابلیت تاچ سه بعدی در تلفن های هوشمند تلقی شود و اپل نیز در آینده ای نزدیک با ارائه قابلیت های مدرن تر، 3D Touch را از دستگاه های خود حذف کند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420