لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی The School : White Day برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود بازی The School : White Day برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

The School : White Day یک بازی افسانه‌ای، ترسناک و کلاسیک است که با کیفیت و گرافیک بسیار عالی و خیره کننده توسعه یافته است.

این بازی علاوه بر گرافیک فوق‌العاده، از خط داستانی بسیار غنی و مناسبی بهره می‌برد و مخاطب خودش را در عمق داستان غرق می‌کند. این بازی در سال 2001 برای کاربران کامپیوترهای دسکتاپ منتشر شده بود که حالا با پیشرفت فناوری و قدرت پردازشی دستگاه‌های همراه امروزی، برای آیفون‌ها و آیپدها نیز منتشر شده است. این بازی در زمان انتشار برای کامپیوترهای شخصی، محبوبیت زیادی در کره جنوبی، کانادا، انگلستان و آمریکا پیدا کرد.

اتمسفر بازی در محیطی تاریک در یک مدرسه مرموز و اسرار آمیز جریان دارد که دانش آموزان به یک‌باره در یک اتاق از مدرسه محبوس می‌شوند. شما باید به همراه دانش آموزان این مدرسه تلاش کنید تا مسیر وحشتناک و ترسناک این بازی را به پایان برسانید و از مدرسه فرار کنید.

با وجود اینکه این بازی اول برای دستگاه‌های دسکتاپ توسعه داده شده بود، نسخه آی او اس آن با سازگاری کامل برای رابط کاربری لمسی آیفون و آیپد توسعه داده شده است و کاربران این دستگاه‌ها به‌ راحتی می‌توانند با این بازی ارتباط برقرار کنند.

داستان این بازی با نسخه دسکتاپ آن تفاوتی ندارد و به همان صورت اجرا می‌شود. همین مسئله باعث شده تا نصب و اجرای این بازی در آیفون‌ها آیپدها، اقدام نوستالژیک برای طرفداران آن به حساب بیاید.

علاوه بر این، کاربرانی که علاقه زیادی به بازی‌های ترسناک دارند، می‌توانند با نصب این بازی در دستگاه‌های همراه خود، تجربه‌ای ویژه از بازی‌های آیفون و آیپد را داشته باشند چرا که این بازی به سبک بازی‌های ترسناک قرن بیستم تولید شده است. میزان سخت افزار مورد نیاز برای اجرای The School : White Day بسیار پایین است و دستگاه‌هایی که حداقل 3 گیگابایت رم و پردازنده 4 هسته‌ای داشته باشند می‌توانند آن را روی دستگاه خود نصب و اجرا کنند.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

  • ​رفع باگ‌های جزئی
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت