لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید توییتر به همراه تایم لاین جداگانه برای خبرها منتشر شد

آپدیت جدید توییتر به همراه تایم لاین جداگانه برای خبرها منتشر شد

توییتر به تازگی تغییرات قابل توجهی در بخش تایم لاین داده است که از طریق آن کاربران می‌توانند توییت‌ها را بر اساس دسته بندی خاص در کنار یکدیگر مشاهده کنند.

این قابلیت تمامی توییت‌های مربوط به یک خبر را زیر یک بنر نشان می‌دهد و فرایند استفاده از این شبکه اجتماعی را آسان‌تر می‌کند. خبر مربوط به این تغییرات اولین بار توسط BuzzFeed منتشر شده بود و توییتر به تازگی اعلام کرده که این تغییرات در اپلیکیشن آی او اس، اندروید و نسخه وب این شبکه اجتماعی ارائه می‌شود.

این قابلیت توییت‌های مربوط به یک رخ داد خاص را کنار همدیگر می‌چیند و آن‌ها را به صورت یک تایم لاین جداگانه نشان می‌دهد. در عین حال، اصل خبر که توسط یک منبع قابل اطمینان ارائه می‌شود، در یک کارت، در بخش بالا قرار می‌گیرد. علاوه بر این، حسن قابلیت یاد شده این است که توییت‌هایی که حاوی یک لینک مشترک باشند، از این پس به صورت یکسان و در کنار یکدیگر به نمایش در خواهند آمد که همین مسئله باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با آگاهی بیشتری از لینک منتشر شده، آن را باز کنند.

توییتر همچنین اطلاعاتی در مورد عرضه دوباره نسخه دسکتاپ نرم افزار خود برای سیستم عامل مک او اس نداده است. توییتر از چند ماه پیش اعلام کرد که توسعه نسخه دسکتاپ نرم افزار خود را متوقف کرده است و از این پس تصمیم دارد تا با حذف اپلیکیشن دسکتاپ، روی توسعه نسخه مبتنی بر وب این شبکه اجتماعی تمرکز کند. بر همین اساس، کاربران این شبکه اجتماعی از این پس می‌توانند از طریق اپلیکیشن دستگاه‌های همراه و همچنین نسخه وب به آن دسترسی داشته باشند.

ارائه قابلیت های یاد شده نشان میدهد که توسعه دهندگان شبکه اجتماعی توییتر تصمیم دارند تا با توسعه هر چه بهتر قابلیت‌های یاد شده، فرایند کار با این شبکه اجتماعی را آسان‌تر کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420