لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی محصولات برند وان مور – 1More

بررسی محصولات برند وان مور – 1More

 وان مور (به انگلیسی 1More) یک شرکت فعال در زمینه تولید محصولات و لوازم جانبی صوتی برای دستگاه‌های هوشمند است.

محصولات و اکسسوری‌های برند وان مور بیشتر به تکیه بر استانداردهای جهانی و نوآوری‌های مختلف در زمینه بهینه سازی کیفیت محصولات توسعه پیدا می‌کند.

وان مور بیشتر روی ساخت هدفون‌ها و هندزفری‌های باکیفیت مناسب برای آیفون‌ها و آیپدها کار می‌کند. به همین دلیل، محصولات این کمپانی بیشتر باکیفیت بسیار بالا در زمینه پخش باکیفیت موسیقی تولید می‌شوند.

طراحی ظاهری محصولات وان مورکاملاً متنوع است تا سلایق گوناگون بتوانند به استفاده از اکسسوری‌های این برند معروف جلب شوند. هندزفری‌های این شرکت، در رنگ‌های مختلف با نوع کاربری گوناگون تولید می‌شوند تا تمامی افراد در تمامی سنین بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. بدنه این محصولات از ترکیب فلز و سیلیکون ساخته شده‌اند تا حین استفاده طولانی مدت، دچار خرابی نشوند و نهایتاً عمر مفید دستگاه‌ها افزایش پیدا کند.

محصولات وان مور یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به موسیقی محسوب می‌شود چرا که هدفون‌ها و هندزفری‌های این برند با قطعات اختصاصی، درایورها و مگنت‌های باکیفیت تولید می‌شوند تا بتوانند با وضوح کامل صدای دستگاه‌ها را پخش کنند.

همین مسئله باعث شده تا برند نوپای وان مور تنها در طول دو سال فعالیت بتواند بیشترین جایزه را در زمینه تولید محصولات باکیفیت و مرغوب کسب کند. علاوه بر اینکه فروشگاه‌های رسمی اپل نیز در کنار عرضه محصولات اختصاصی، محصولات برند 1More را نیز به فروش می‌رسانند.

به‌طور کل اکسسوری‌های 1More به عنوان یکی از بهترین، لوکس‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین محصولات جانبی و صوتی به حساب میایند که این روزها به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به موسیقی تبدیل شده است. چرا که این محصولات در کنار کفیت و ظاهر لوکس، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

شما می‌توانید از طریق بخش لوازم جانبی در وب سایت اپل اِن آی سی اقدام بررسی و خرید محصولات 1More کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420