لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید Google Inbox به زودی با پشتیبانی از آیفون ایکس عرضه می‌شود

نسخه جدید Google Inbox به زودی با پشتیبانی از آیفون ایکس عرضه می‌شود

 پس از گذشت نزدیک به هفت ماه از شروع عرضه و فروش آیفون ایکس توسط اپل، شرکت گوگل تصمیم گرفته تا اپلیکیشن Google Inbox را برای اجرای بهینه‌تر در این تلفن هوشمند آماده عرضه کند.

گوگل اعلام کرده که نسخه جدید این اپلیکیشن، در حقیقت بخشی از پروژه توسعه نسخه جدید جیمیل است و قرار است هم‌زمان با طراحی جدید سرویس ایمیل اختصاصی گوگل در اختیار کاربران قرار بگیرد. Google Inbox در ماه می سال 2015 میلادی برای کاربران اندروید و آی او اس ارائه شد. این اپلیکیشن به عنوان یک جایگزین برای اپلیکیشن رسمی جیمیل در دستگاه‌های همراه توسعه داده شد و تا به امروز نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

بر اساس ادعا منابع رسمی گوگل، هنوز معلوم نیست که این اپلیکیشن به‌طور دقیق در چه زمانی آماده عرضه به صورت نهایی می‌شود. در حقیقت گوگل هنوز برنامه زمانی مشخصی برای عرضه این اپلیکیشن در نظر نگرفته است.

اپل از دو ماه پیش در مورد بهینه سازی اپلیکیشن‌ها برای آیفون ایکس ضرب العجل تعیین کرده بود. همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل آی او اس، اقداماتی در این زمینه انجام دهند. آیفون ایکس به دلیل نسبت ابعادی خاص و همچنین وجود فرورفتگی در بخش بالایی نمایشگر، محتوای اپلیکیشن‌ها را به صورت متفاوتی نشان می‌دهد.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا با تعیین ضرب العجل برای بهینه سازی اپلیکیشن‌ها، توسعه دهندگان را مجبور به ارائه اپلیکیشن‌های سازگارتر برای آیفون ایکس کند. نتیجه این ضرب العجل باعث شد تا بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی، در مدت کوتاهی برای کار با آیفون ایکس سازگار شوند.

گفتنی است که گوگل تا پیش از این نیز بسیاری از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را برای آیفون ایکس بهینه کرده بود با این حال Google Inbox تا به امروز از طریق آپدیت‌های نرم افزاری برای کار با آیفون ایکس سازگار نشده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373