لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اختلال در پیام رسان تلگرام (آپدیت شد)

اختلال در پیام رسان تلگرام (آپدیت شد)

 سرورهای پیام رسان تلگرام چند ساعتی است که از دسترس خارج شده‌اند و کاربران امکان دسترسی به آن را ندارند.

پاول دوروف در توییت جدید خود اعلام کرده که این مشکل از طرف سرورهای تلگرام بوده است. به همین دلیل هیچ خبری مبنی بر مسدود شدن این پیام رسان در کشور یا منطقه‌ای خاص منتشر نشده است. متن توییت دوروف به این شرح است:

افزایش دمای بیش از حد در یکی از سرورهای تلگرام منجر به قطعی دسترسی برخی کاربران اروپایی شده است که تا چند ساعت دیگر نیز به همین منوال باقی خواهد ماند. به خاطر این اختلال عذرخواهی می‌کنم.

پاول دوروف

بر اساس ادعای مدیرعامل تلگرام، مشکل یاد شده از سرورهای این شرکت بوده است. بر همین اساس، فعلاً هیچ خبری در مورد مسدود شدن یا فیلتر شدن این پیام رسان وجود ندارد. به همین دلیل کاربران این پیام رسان باید تا زمان تعمیر سرورها منتظر باقی بمانند.

در یکی دو ماه گذشته بحث بر سر فیلتر شدن تلگرام در ایران سر و صدای زیادی به پا کرده است. با این حال این پیام رسان تا به امروز به کار خود در ایران ادامه داده است و کاربران ایرانی همچنان به‌ صورت مستقیم امکان اتصال به آن را دارند و تاکنون نیازی به نصب نرم افزارهای جانبی برای اتصال به تلگرام پیدا نکرده‌اند.

با این حال از روزهای پایانی هفته گذشته، امکان دانلود تصاویر و ویدیوها از تلگرام با کاهش سرعت قابل توجهی مواجه بوده که به‌ احتمال زیاد، مربوط به حذف «شبکه تحویل محتوا» یا همان CDN های این پیام رسان از ایران می‌شود. بر همین اساس، مقامات مسئول در ایران از تصمیم خود برای حذف CDN های تلگرام خبر داده بودند که به‌ احتمال خیلی زیاد، کاهش سرعت ارسال و دریافت عکس و ویدیوها در این شبکه به همین مسئله مربوط است. 

​آپدیت: تلگرام از ساعت 4 بعد از ظهر برای برخی از کاربران وصل شد و از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد تمامی کاربران از طریق کلاینت موبایل و وب میتوانند به آن دسترسی داشته باشند. با این حال نسخه دسکتاپ تلگرام همچنان با اختلال همراه است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420