لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرنوشت مک مینی چه خواهد شد؟

سرنوشت مک مینی چه خواهد شد؟

 مک مینی به عنوان کوچک‌ترین عضو کامپیوترهای مک سرنوشت عجیبی در چند سال اخیر داشته است. آخرین مدل این محصول در سال 2014 عرضه شده است تا به امروز اپل نسخه جدیدی از آن را به بازار عرضه نکرده است.

همین مسئله باعث شده تا برخی از کاربران و تحلیلگران، پیش بینی‌هایی در مورد توقف تولید این محصول را مطرح کنند. اپل به تازگی تولید انبوه نمایشگر تاندربولت مخصوص مک مینی و سری محصولات ایرپورت را متوقف کرده است و همین مسئله ممکن است نشانه‌ای مهم از پایان یافتن عمر مک مینی نیز به‌حساب آید.

در این میان، مک مینی ارزان قیمت‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین عضو خانواده کامپیوترهای مک است و به همین دلیل بسیاری از کاربران همچنان طرفدار آن هستند. از طرف دیگر، اپل در سال 2018 تصمیم گرفته تا محصولاتی ارزان قیمت‌تر را به بازار عرضه کند.

شایعات در مورد عرضه محصولات ارزان قیمت نظیر مک بوک ایر 799 دلاری و آیفون 550 دلاری، در کنار عرضه آیپد نسل ششم با قیمت بسیار پایین‌تر، باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران اعلام کنند که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا مک بوک ایر ارزان قیمت را به عنوان جایگزینی بهتر برای مک مینی به دنیا معرفی کند.

این شایعات در حالی مطرح شده است، که فیل شیلر، مدیر بخش بازاریابی جهانی اپل در جریان مصاحبه‌ای که در سال گذشته داشت، اعلام کرده بود که مک مینی یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت اپل به‌حساب میاید و اپل هنوز تصمیمی برای متوقف کردن تولید آن ندارد.

از آنجایی که هیچ کدام از شایعات و اخبار در مورد محصولات اپل در سال جدید به وجود نسخه جدید مک مینی اشاره ندارند، پیش بینی می‌شود تا نسخه جدید این محصول در سال 2019 یا 2020 به بازار عرضه شود. در حقیقت اپل در بازه زمانی یاد شده تصمیم دارد تا نسخه جدید مک پرو را معرفی کند که احتمالاً نسخه جدید مک مینی نیز در کنار آن معرفی و عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420