لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارکنان شرکت‌های بزرگ تجاری، کامپیوترهای مک را بیشتر ترجیح می‌دهند

کارکنان شرکت‌های بزرگ تجاری، کامپیوترهای مک را بیشتر ترجیح می‌دهند

 کامپیوترهای مک در میان کارکنان شرکت‌های تجاری بزرگ از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. بر همین اساس، اپل توانسته به عنوان موفق‌ترین شرکت در زمینه تولید کامپیوترهای مناسب برای کارهای تجاری شناخته شود.

بر اساس نتیجه نظر سنجی جدیدی که از شرکت‌های بزرگ تجاری انجام شده است، کارکنان تمایل بیشتری به استفاده از کامپیوترهای مک نسبت به پی سی‌ها و کامپیوترهای ویندوزی دارند. این نظر سنجی در میان سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ انجام شده است که در هنگام استخدام به کارکنان خود اجازه انتخاب نوع کامپیوتر مورد نظر خود را می‌دهند.

این نظر سنجی توسط مدیریت بخش فناوری اطلاعات اپل (Jamf) منتشر شده است که طی آن مشخص شده که 52 درصد از سازمان‌های تجاری بزرگ در دنیا به کارکنان خود اجازه انتخاب نوع کامپیوتر در حال کار را می‌دهند. در این میان، 49 درصد از شرکت‌ها، تنها اجازه انتخاب نوع دستگاه همراه را می‌دهند.

در ادامه این نظیر سنجی مشخص شده که 72 درصد از کارکنان سازمان‌های تجاری یاد شده، کامپیوترهای مک را به دیگر دستگاه‌ها ترجیح می‌دهند و به طور مشخص تنها 28 درصد از کارکنان تمایل به استفاده از کامپیوترهای ویندوزی دارند. در مورد دستگاه‌های همراه نظیر تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند نیز، 75 درصد از کارکنان تمایل به استفاده از آیپد و آیفون دارند و تنها 25 درصد از افراد دستگاه‌های اندرویدی را برای انجام کارهای مختلف ترجیح می‌دهند.

بر اساس ادعای کارکنانی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند، بازدهی بسیار بالای سیستم عامل مک او اس و آی او اس در کنار قدرت سخت افزاری محصولات اپل، باعث شده تا این افراد محصولات اپل را به دیگر دستگاه‌های مشابه در بازار ترجیح دهند. این مسئله نشان می‌دهد که کامپیوترهای مک در کنار آیپد و آیفون، بهترین محصولات برای پیشبرد اهداف تجاری و کاری به‌حساب میایند و به همین دلیل بسیاری از افراد، برای انجام کارهای مختلف، ترجیح می‌دهند تا از این محصولات استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420