لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از آیفون‌های 2018 بدون تاچ سه بعدی تولید می‌شوند

برخی از آیفون‌های 2018 بدون تاچ سه بعدی تولید می‌شوند

 اپل تصمیم دارد تا به ‌منظور کاهش قیمت آیفون‌های 2018 و مشخصا آیفون 9 برخی از قابلیت‌ها نظیر تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch را از آن‌ها حذف کند.

مینگ چی کو، تحلیل گر KGI Securities اعلام کرده که اپل در بعضی از آیفون‌های 2018 برخی از قابلیت‌ها را حذف می‌کند تا قیمت این محصولات را کاهش بدهد. وی اعلام کرده که آیفون 6.1 اینچی یا همان آیفون 9 که قرار است در سال جاری میلادی تولید و عرضه شود، بدون سنسور کاور شیشه‌ای تولید می‌شود و بر همین اساس، مجهز به تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch نخواهد بود.

اپل تصمیم دارد تا آیفون 6.1 اینچی ( آیفون 9 ) را با قیمت بسیار پایین تولید کند. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا از یک فناوری متفاوت برای نمایشگر محصول یاد شده استفاده کند که با عنوان Cover Glass Sensor یا CGS شناخته می‌شود. استفاده از این فناوری باعث می‌شود تا اپل بتواند از سنسورهای نازک‌تری در پنل تاچ نمایشگر استفاده کند. همین مسئله باعث شده تا قیمت نهایی آیفون 6.1 اینچی سال 2018 تا 15 درصد کاهش پیدا کند.

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده که اپل در تولید آیفون‌های پریمویم که با سایز 5.8 و 6.5 و به همراه پنل نمایشگر اولد تولید می‌شوند، همچنان از قابلیت تاچ سه بعدی استفاده خواهد کرد و این قابلیت از این سری محصولات حذف نخواهد شد.

علاوه بر شایعات فوق، اپل ممکن است در کنار به کارگیری فناوری CGS از یک تکنولوژی جدید برای کنترل بدون لمس در آیفون‌ها نیز استفاده کند. شایعات مربوط به کنترل بدون لمس آیفون‌ها از حدود سه هفته پیش منتشر شده است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران در پیش بینی‌های خود اعلام کنند که اپل احتمالاً تصمیم دارد تا از این فناوری به عنوان یک قابلیت جایگزین در آیفون 6.1 اینچی استفاده کند.

بر اساس پیش بینی‌ها، آیفون 6.1 اینچی یا همان آیفون 9 یکی از ارزان قیمت‌ترین محصولات اپل خواهد بود که در کنار آیفون‌های مجهز به نمایشگر اولد در پاییز سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420