لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل 70 درصد از تراشه‌های LTE مورد نیاز برای آیفون‌های 2018 را تأمین می‌کند

اینتل 70 درصد از تراشه‌های LTE مورد نیاز برای آیفون‌های 2018 را تأمین می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا وظیفه تولید انبوه 70 درصد از تراشه‌های LTE مورد نیاز برای آیفون‌های 2018 را به شرکت اینتل واگذار کند. بر همین اساس، عمده همکاری اپل در سال جدید میلادی درزمینهٔ تأمین تراشه‌های مودم آیفون‌ها با اینتل خواهد بود و تنها 30 درصد از آیفون‌های 2018 با تراشه‌های مودم شرکت کوالکام تولید خواهند شد.

این گزارش به تازگی توسط خبرگزاری Fast Company منتشر شده است که در آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا همکاری خود را با شرکت کوالکام کاهش دهد. این در حالی است که اپل عمده تولید انبوه تراشه‌های مودم آیفون‌های سال گذشته را به عهده کوالکام گذاشته بود. اما حالا تصمیم گرفته تا این همکاری را کاهش دهد.

خبرها در مورد تولید 30 درصدی تراشه‌های مودم توسط کوالکام برای آیفون‌های 2018 در حالی مطرح می‌شود که مینگ چی کو، تحلیل گر بنیاد KGI Securities تا پیش از این ادعا کرده بود که اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی تمامی همکاری خود را با شرکت کوالکام قطع کند و وظیفه تولید تراشه‌های مودم به کار رفته در آیفون‌ها را به اینتل و مدیاتک واگذار کند.

اختلاف‌های ایجاد شده میان اپل و کوالکام در سال گذشته باعث شد تا بسیاری از تحلیل گران بر این باور باشند که اپل در سال جدید میلادی با کنار گذاشتن کوالکام به صورت کامل، شرکت‌های دیگر را به عنوان گزینه مناسب برای تولید انبوه تراشه‌های ارتباطی در تلفن‌های هوشمند خود انتخاب خواهد کرد. اما حالا Fast Company با رد این ادعا، پیش بینی کرده که آیفون‌های 2018 با تراشه‌های مودم اینتل و کوالکام تولید خواهند شد و اپل تصمیمی برای همکاری با مدیاتک ندارد.

تا پیش از این، اپل در ساخت آیفون ایکس نیز از تراشه‌های کوالکام استفاده کرده بود که در کنار آن، برخی از مدل‌های این تلفن هوشمند با تراشه‌های ارتباطی اینتل تولید شده بودند. اما اپل امسال تصمیم دارد تا با سفارش عمده تراشه‌های اینتل، همکاری خود را با کوالکام کاهش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420