لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا با سازگاری از آیفون ایکس منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا با سازگاری از آیفون ایکس منتشر شد

شرکت آمازون پس از مدت‌ها انتظار آپدیت جدید اپلیکیشن الکسا را با سازگاری آیفون ایکس منتشر کرده است.

این آپدیت در حالی منتشر شده است که نزدیک به 6 ماه از عرضه عمومی آیفون ایکس می‌گذرد. پشتیبانی از آیفون ایکس در الکسا باعث می‌شود تا این اپلیکیشن بتواند با رزولوشن و نسبت ابعادی نمایشگر آیفون ایکس به طور کامل سازگار شود. علاوه بر این، آپدیت جدید الکسا به طور کامل با فرورفتگی بالای این تلفن هوشمند سازگار شده تا محتوای بالای صفحه را به طور کامل و دقیق نشان دهد.

آمازون همچنین اعلام کرده که در این آپدیت جدید، علاوه بر سازگاری با آیفون ایکس، بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری موجود در نسخه قبلی را برطرف کرده است تا این نسخه بتواند با سرعت و بازدهی بهتری در تلفن‌های هوشمند آیفون کار کند.

بر اساس ضرب العجل اپل، تمامی شرکت‌ها و توسعه دهندگان مستقل اپلیکیشن‌ها در اپ استور، باید تا آینده‌ای نزدیک، تمامی موارد ارائه شده برای تلفن های هوشمند آیفون و سیتم عامل آی او اس را با سازگاری کامل از طراحی ویژه و منحصر به فرد آیفون ایکس توسعه دهند.

همین مسئله باعث شده تا شرکت‌های مختلف نظیر گوگل و آمازون، اقدام به توسعه نسخه جدید اپلیکیشن‌های خود با قابلیتسازگاری بهتر با آیفون ایکس کنند. تا پیش از این، گوگل بسیاری از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را برای سازگاری با آیفون ایکس توسعه داده بود و حالا آمازون نیز با توسعه نسخه جدید الکسا، تمامی اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را با سازگاری کامل از جدیدترین پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل در اپ استور ارائه داده است.

گفتنی است که اپلیکیشن الکسا در تلفن‌های هوشمند آیفون به کاربرانی که از دستگاه‌های مبتنی بر دستیار هوشمند صوتی الکسا کار می‌کنند خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد و از طریق این اپلیکیشن، می‌توانند دستیار هوشمند صوتی الکسا را در دستگاه‌های گوناگون کنترل کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420