لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال کاهش قیمت پنل اولد به کار رفته در آیفون‌های 2018 است

اپل به دنبال کاهش قیمت پنل اولد به کار رفته در آیفون‌های 2018 است

شرکت‌های فعال در زنجیره تأمین اپل به تازگی خبرهایی در مورد شروع فرایند مذاکره اپل با سامسونگ بر سر قیمت پنل‌های اولد برای آیفون‌های 2018 را منتشر کرده‌اند.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا با شروع یک رایزنی جدید، سامسونگ را متقاعد به کاهش قیمت پنل‌های اولد به کار رفته در آیفون‌های 2018 کند. تا پیش از این، هزینه تولید پنل اولد برای آیفون ایکس نزدیک به یک سوم هزینه کل فرایند تولید این تلفن هوشمند بوده است.

همین مسئله باعث شد تا اپل قیمت پایه این تلفن هوشمند را تا 1000 دلار افزایش دهد. اما حالا مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا با مذاکره با شرکت سامسونگ، هزینه کلی فرایند ساخت آیفون‌های 2018 را کاهش دهد. اپل در این مذاکره، می‌تواند با استفاده از نقاط قوت خود و همچنین نقاط ضعف سامسونگ، این شرکت را متقاعد به کاهش قیمت پنل نمایشگر آیفون‌های بعدی کند.

اپل تصمیم دارد تا با افزایش حجم سفارش، قیمت تولیدی این محصولات را کاهش دهد.بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری Digitimes، اپل تصمیم دارد تا بیش از 100 میلیون قطعه پنل اولد را از سامسونگ خریداری کند که 25 میلیون از آن، مربوط به آیفون ایکس بوده و 75 میلیون پنل دیگر مربوط به آیفون‌های 2018 خواهد بود که با سایز 5.8 و 6.5 اینچ تولید می‌شوند.

در این میان، اپل یک نقطه ضعف بسیار بزرگ نیز دارد. بر اساس گزارش‌های هفته گذشته، این شرکت از همین حالا گزینه همکاری با ال جی به عنوان رقیب سامسونگ را کنار گذاشته است. همین مسئله نشان می‌دهد که اپل سامسونگ، تنها گزینه مناسب اپل برای تولید آیفون‌ها با نمایشگر اولد است. سامسونگ می‌تواند از این مسئله به عنوان یک برگ برنده برای نگه داشتن قیمت پنل اولد آیفون‌ها در سطحی بالاتر استفاده کند.

این مسائل به طور کلی می‌توانند روی قیمت نهایی آیفون‌های 2018 تأثیر قابل توجهی بگذارند. با این حال باید منتظر بود و دید که آیا اپل می‌تواند سامسونگ را برای کاهش قیمت پنل‌های اولد متقاعد کند و یا قیمت آیفون‌های 2018 بر اساس شایعات تا 1400 دلار افزایش پیدا می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420