لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های جدید اسپاتیفای برای رقابت هر چه بیشتر با اپل موزیک معرفی شد

قابلیت‌های جدید اسپاتیفای برای رقابت هر چه بیشتر با اپل موزیک معرفی شد

 اسپاتیفای رویداد ماه آوریل خود را روز گذشته برگزار کرد که در طی آن از قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن رونمایی کرد. رویداد روز گذشته که در نیویورک برگزار شد، شاهد یک اتفاق قابل توجه در مورد سیاست‌های کلی اسپاتیفای بود.

در طول این مراسم معلوم شد که نسخه جدید اپلیکیشن اسپاتیفای قرار است محدودیت‌های نسخه رایگان این اپلیکیشن را کاهش دهد. بر همین اساس، کاربران نسخه رایگان اسپاتیفای به محض درخواست موسیقی‌ها در یک پلی لیست، می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

این قابلیت تا پیش از این تنها برای کاربران پریمیوم در دسترس بود، اما حالا اسپاتیفای تصمیم دارد تا به صورت on-demand قابلیت پخش پلی لیست‌ها را به کاربران رایگان ارائه دهد. البته لازم به یاد آوری است که در این قابلیت نیز همچنان محدودیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که بر اساس آن کاربران نسخه رایگان تنها امکان استفاده از 15 لیست پخش را خواهند داشت.

این لیست پخش‌ها از این پس خارج از حالت شافل و به صورت در لحظه آماده استفاده خواهند بود. علاوه بر این، برخی دیگر از پلی لیست‌ها که بر اساس سلیقه شخصی کاربر چیده می‌شوند نیز به صورت در لحظه آماده پخش برای کاربران رایگان خواهند بود.

اسپاتیفای همچنین از حالت low data در نسخه جدید اپلیکیشن خود نیز رونمایی کرد که می‌تواند تا 75 درصد اینترنت کمتری برای پخش مصرف کند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران با مصرف اینترنت کمتر بتوانند به موسیقی مورد نظر خود گوش کنند.

در پایان این رویداد اسپاتیفای همچنین اعلام کرده که تعداد کاربران نسخه پریمیوم این سرویس پخش موسیقی به 71 میلیون نفر رسیده است.

به نظر می‌رسد که اسپاتیفای تصمیم دارد تا با ارائه قابلیت‌ها بیشتر برای کاربران رایگان این سرویس، توجه بیشتری از کاربران را در سطح جهان به خود جلب کند و با سرویس‌های مشابه نظیر اپل موزیک رقابت کند.

یرای خرید حساب کاربری پریمیوم اسپاتیفای به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420