لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان دانلود داده‌های کاربران اینستاگرام میسر شد

امکان دانلود داده‌های کاربران اینستاگرام میسر شد

نزدیک به دو هفته پیش، شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده بود که تصمیم دارد تا امکانی ویژه را برای دانلود داده‌ها، نظیر عکس و ویدیو را برای کاربران فراهم کنند که حالا این قابلیت از طریق مرورگر اینترنت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این میان، توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی ابزار تحت وب مخصوص برای دانلود داده‌های شخصی را به کاربران ارائه داده‌اند. کاربران می‌توانند از طریق این ابزار متنبی بر وب داده‌هایی، نظیر عکس، ویدیو و پیام‌های شخصی خود که در پروفایل آنها ذخیره شده است را دانلود کنند.

سخنگوی اینستاگرام در مصاحبه با وب سایت TechCrunch جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت جدید مطرح کرده است. بر همین اساس، اینستاگرام در صدد آن است تا از روش‌های بهتری برای حراست از اطلاعات کاربران استفاده کند. این مسئله در قابلیت یاد شده برای دانلود داده‌های شخصی نیز ارائه شده است تا کاربران با امنیت بیشتری اطلاعات شخصی خود را کنترل کنند.

مسائل امنیتی در مورد این قابلیت، به‌ منظور رفع تمامی ابهامات در مورد همکاری اینستاگرام و فیس بوک صورت گرفته است. توسعه دهندگان اینستاگرام تصمیم دارند تا به کاربران اطمینان دهند که اطلاعات شخصی آن‌ها، دستخوش افشا سازی‌هایی مشابه با شبکه اجتماعی فیس بوک نمی‌شود.

علاوه بر این، سخنگوی اینستاگرام اعلام کرده که قابلیت دانلود داده‌های شخصی در اینستاگرام هنوز در دست توسعه است و قرار است در آینده‌ای نزدیک از طریق اپلیکیشن داخلی این شبکه اجتماعی در دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و اندروید نیز در دسترس کاربران عمومی باشد.

تا پیش از این نیز، فیس بوک امکانی مشابه را به کاربران ارائه داده بود تا کاربران بتوانند از تمامی اطلاعات شخصی خود در این شبکه اجتماعی نسخه پشتیبان تهیه کنند. قابلیت جدید اینستاگرام برای دانلود اپلیکیشن‌ها، همانند قابلیت مشابه در فیس بوک، یک لینک دانلود موقت به کاربران می‌دهد که به مدت بیست و چهار ساعت برای دانلود داده‌ها در اختیار آن‌ها خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420