لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هکرها به داده‌های مربوط به جعبه هک آیفون دست یافتند

هکرها به داده‌های مربوط به جعبه هک آیفون دست یافتند

داده‌های شرکت Grayshift که برای ساخت جعبه هک آیفون با عنوان GrayKey مورد استفاده قرار گرفته بود، به تازگی فاش شده است و هکرها به بخشی از ایده‌های این شرکت برای نفوذ به تلفن‌های هوشمند اپل دست یافته‌اند.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت Motherboard شرکت Grayshift که تا پیش از این تعداد زیادی جعبه هک آیفون را به مقامات دولتی آمریکا فروخته بود، حالا با مشکل افشای اطلاعات دست و پنجه نرم می‌کند.

هفته پیش، یک هکر ناشناس به بخشی از کدهای اصلی و کاربردی جعبه هک آیفون یا همان GrayKey را دست یافته بود و از این کمپانی درخواست پول کرده بود. این هکر از Grayshift خواسته تا مبلغی مورد نظر را از طریق ارز رمزنگاری شده بیت کوین پرداخت کند.

اما حالا پس از گذشت یک هفته، خبر مربوط به نشت اطلاعاتی منتشر شده است و مقامات این کمپانی امنیتی نیز این مسئله را تائید کرده‌اند. شرکت Grayshift اعلام کرده که نشت اطلاعات از طریق رابط کاربری وب سایت این شرکت که برای مشتریان جعبه هک آیفون طراحی شده بود، صورت گرفته است.

بر همین اساس یک فرد ناشناس توانسته به کد HTML و جاوا اسکریپت وب سایت یاد شده دسترسی پیدا کند و از طریق آن، بخشی از اطلاعات مربوط به محصول این شرکت امنیتی را فاش کند. Grayshift ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که هیچ یک از آی پی‌های داخلی و داده‌های حساس این شرکت فاش نشده است و اطلاعات مشتریان دولتی این شرکت همچنان به صورت ایمن باقی مانده است.

Grayshift یک شرکت امنیتی کوچک است که به تازگی توانسته محصولی را با عنوان جعبه هک آیفون تولید کند. بر اساس ادعای این شرکت، GrayKey به عنوان یک ابزار امنیتی پیشرفته، می‌تواند قفل آیفون‌ها را در مدت زمانی کوتاه باز کند. این در حالی است که بررسی‌های انجام شده توسط متخصصین امنیت نشان داده است که این محصول زمان بسیار زیادی برای پیدا کردن رمزهای عبور طولانی نیاز دارد که این مسئله باعث کاهش کاربری دستگاه یاد شده می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420