لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت امنیتی جدید برای مک او اس 10.13.4 منتشر شد

آپدیت امنیتی جدید برای مک او اس 10.13.4 منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش در کنار عرضه آی او اس 11.3.1، آپدیت امنیتی مک او اس 10.13.4 را نیز برای کامپیوترهای مک منتشر کرده است.

این نسخه در حقیقت یک آپدیت امنیتی برای مک او اس 10.13.4 است که از یک ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفته بود. کاربران می‌توانند این نسخه را از طریق بخش Software Update در اپ استور اختصاصی مک دریافت کنند. گفتنی است که این نسخه روی تمامی دستگاه‌هایی که از macOS High Sierra پشتیبانی می‌کنند قابل نصب خواهد بود.

منابع رسمی اپل اعلام کرده‌اند که این آپدیت با عنوان Security Update 2018-001، یعنی اولین آپدیت امنیتی بزرگ مک او اس در سال جاری میلادی شناخته می‌شود. اپل به‌ تمامی کاربران کامپیوترهای مک توصیه کرده تا آن را بر روی دستگاه‌های خود دریافت و نصب کنند.

آپدیت امنیتی جدید مک او اس 10.13.4 شامل رفع مشکلات مربوط به دو آسیب پذیری امنیتی می‌شود. این آسیب‌پذیری‌های امنیتی تا پیش از این توسط برخی از کاربران گزارش شده بود که از طریق آن، سیستم عامل مک او اس پیام‌های اخطار مختلف را به کاربران می‌داد.

هر دو آسیب پذیری یاد شده به طور مشخص به سافاری 11.1 و WebKit مربوط می‌شدند که حالا به نظر می‌رسد که اپل با توسعه و عرضه آپدیت امنیتی جدید، مشکلات مربوط به آن را برطرف کرده است. این آسیب پذیری ممکن است به نرم افزارهای مخرب و افراد ناشناس امکان نفوذ به اطلاعات دستگاه و تغییر آن را بدهد.

اگر از کاربران کامپیوترهای مک هستید، توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن با مراجعه به Mac App Store به ‌روز رسانی جدید را دریافت کنید. گفتنی است که در طول به‌ روز رسانی یاد شده باید موارد احتیاط را رعایت کنید و همواره از روشن بودن دستگاهتان مطمئن شوید. به همین دلیل باید دستگاه را به شارژر متصل کرده و از خاموش کردن ناگهانی آن بپرهیزید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420