لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 11.3.1 با قابلیت رفع مشکلات مربوط به نمایشگرهای متفرقه منتشر شد

آی او اس 11.3.1 با قابلیت رفع مشکلات مربوط به نمایشگرهای متفرقه منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش آی او اس 11.3.1 را برای کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون منتشر کرده است.

در این نسخه از سیستم عامل دستگاه‌های همراه اپل، مشکلات مربوط به نمایشگرهای متفرقه حل شده است. تا پیش از این بسیاری از کاربران آیفون 8 که نمایشگر دستگاه آن‌ها با قطعات متفرقه تعویض شده بود، گزارش‌هایی در مورد خرابی دستگاه، پس از نصب iOS 11.3 را منتشر کرده بودند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که مشکل یاد شده به صورت عمدی در iOS 11.3 قرار گرفته است و اپل تصمیم دارد تا با عرضه آپدیت‌های نرم افزاری، کارکرد دستگاه‌هایی که با قطعات متفرقه تعمیر شده‌اند را متوقف کند. این در حالی است که وب سایت iFixit هفته پیش، پس از بررسی‌های مختلف اعلام کرد که این مشکل به دلیل وجود یک باگ در iOS 11.3 به وجود آمده است.

همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین تغییر ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل آی او اس، شامل رفع باگ مربوط به نمایشگرهای متفرقه می‌شود. با این حال، آی او اس 11.3.1 یک ماه پس از عرضه نهایی iOS 11.3 برای کاربران ارائه شده است که علاوه بر رفع مشکلات مربوط به تاچ اسکرین‌های متفرقه، بسیاری از باگ‌های کوچک دیگر را نیز در دستگاه‌ها برطرف کرده است.

آی او اس 11.3.1 شامل تمهیداتی ویژه برای بهبود بازدهی دستگاه‌ها نیز می‌شود و کاربران از طریق آن می‌توانند به‌سرعت پردازش بیشتری برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

برای دریافت این نسخه از سیستم عامل می‌توانید در آیفون یا آیپد با مراجعه به Settings –> General –> Software Update دستگاه خود را به‌روز رسانی کنید. گفتنی است که کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس تا پیش از این نمایشگر دستگاه خود را تعویض کرده‌اند، باید با رعایت موارد احتیاط این به‌روز رسانی را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373