لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران آیفون ایکس هزینه کمتری برای خرید بازی پرداخت می‌کنند

کاربران آیفون ایکس هزینه کمتری برای خرید بازی پرداخت می‌کنند

 بر اساس آمارهای جدیدی که از کاربران تلفن‌های هوشمند گران قیمت منتشر شده، کاربران آیفون ایکس، هزینه کمتری برای خرید بازی‌های مختلف پرداخت می‌کنند.

سال 2017، یکی از دوره‌های کلیدی برای تلفن‌های هوشمند رده بالا به حساب میاید. در این میان، اپل با عرضه آیفون ایکس با برچسب قیمت 999 دلار، راه را برای دیگر شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند باز کرد تا آن‌ها نیز محصولات خود را در بازه قیمت مشابه عرضه کنند. بر همین اساس، قیمت تلفن‌های هوشمند رده بالا در سال 2017 روی بازه قیمت بیش از 900 دلار متمرکز بود. شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و گوگل با تقلید از آیفون ایکس دستگاه‌هایی گران قیمت‌تر را تولید و عرضه کردند.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که کاربرانی که تلفن‌های هوشمند گران قیمت خریداری می‌کنند، تمایل بیشتری برای خرید بازی‌ها داشته باشند. اما حالا تحقیقات وب سایت DeltaDNA ضمن رد ادعای پیشین تحلیلگران، نشان داده که کاربران آیفون ایکس، هزینه کمتری را نسبت به کاربران گوگل پیکسل ایکس ال برای خرید بازی‌های پولی پرداخت می‌کنند.

بر همین اساس، یازده درصد از کاربران گوگل پیکسل 2 حاضر به خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی از پلی استور هستند و به طور متوسط هر نفر 3.46 برای این محتوای دیجیتالی هزینه می‌کند. این در حالی است که تنها 6.72 درصد از کاربران آیفون 8 تمایل به خرید بازی‌های پولی دارند و به طور متوسط مبلغی مشابه را پرداخت می‌کنند. در این میان، 10 درصد از کاربران آیفون ایکس تصمیم به خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها از اپ استور می‌گیرند که به طور متوسط 3.77 دلار را در اپ استور هزینه می‌کنند.

این مسئله نشان می‌دهد که با وجود قیمت بسیار بالای آیفون ایکس، کاربران این تلفن هوشمند، نسبت به گوگل پیکسل 2 XL تمایل کمتری برای خرید اپلیکیشن‌ها دارند و بیشتر تمایل به استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان و قابلیت‌های داخلی تلفن هوشمند خود دارند.

پیش از این نیز مشخص شده بود که کاربران آیفون‌ها، به‌جای خرید اپلیکیشن‌ها از اپ استور، بیشتر تمایل به استفاده از اپلیکیشن‌های دارای قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420