لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک صنعت موسیقی را متحول کرده است

اپل موزیک صنعت موسیقی را متحول کرده است

 بر اساس گزارش‌های تحلیل که اخیراً منتشر شده، اپل موزیک به عنوان یک سرویس پخش موسیقی مستقل توانسته صنعت موسیقی را در سال‌های گذشته گسترش دهد.

در بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت Music Industry، میزان سرمایه گذاری روی صنعت موسیقی و همچنین تعداد آهنگ‌های ضبط شده در دهه جاری نسبت به سال‌های ابتدایی دهه 2000 میلادی کاهش بسیار چشم گیری داشته است که این مسئله ارتباطی مستقیم با مسائل مربوط به عدم رعایت حق تولید کننده آثار دیجیتال دارد.

در این میان، Music Industry ادعا کرده که سرویس‌های پخش موسیقی با ارائه قابلیت پخش قانونی آهنگ‌ها به کاربران، باعث شده‌اند تا در چند سال گذشته، صنعت موسیقی برای بار دیگر رونق پیدا کند. بر همین اساس، درآمد استودیوهای ضبط و پخش موسیقی در سال 2017 به لطف سرویس‌های پخش مختلف نظیر اپل موزیک، 17.4 میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با سال 2016، بیش از یک میلیارد دلار افزایش داشته است.

در این میان، منابع تحلیلی دیگر ادعا کرده‌اند کهمیزان استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی نظیر اپل موزیک، اسپاتیفای، آمازون پرایم، پاندورا و غیره در سال گذشته بیش از 39 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، روش‌های قدیمی برای دریافت موسیقی نظیر خرید دیسک‌ها به صورت فیزیکی و دانلود آن‌ها از منابع مختلف تا 10 درصد کاهش داشته است.

تحلیلگران بر این باور هستند که افزایش میزان استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی که محتوای دیجیتالی را به صورت قانونی در اختیار کاربران قرار می‌دهند باعث شده‌ تا صنعت موسیقی برای بار دیگر رونق زیادی داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای ضبط و پخش موسیقی برای بار دیگر سرمایه گذاری‌های بزرگ خود در این زمینه را شروع کنند.

در این میان، اپل موزیک با همراه داشتن 40 میلیون کاربر در کنار اسپاتیفای، به عنوان مهم‌ترین و موفق‌ترین عناصر فعال در زمینه پخش و عرضه موسیقی به حساب میایند که باعث افزایش حجم سودآوری هر چه بیشتر صنعت موسیقی در سالیان گذشته شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420