لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مخالفت مقامات اروپایی با تصاحب شازم توسط اپل

مخالفت مقامات اروپایی با تصاحب شازم توسط اپل

 اتحادیه اروپا به تازگی فرایند تحقیق و بررسی در زمینه تصاحب شازم توسط اپل را شروع کرده است. مقامات اروپایی بر این باور هستند که تصاحب این سرویس تشخیص موسیقی توسط اپل، می‌تواند به تجارت رقبایی نظیر اسپاتیفای ضررهای جبران ناپذیری بزند.

از ماه فوریه چند کشور اروپایی نظیر اتریش، فرانسه، ایسلند و اسپانیا درخواست بررسی فرایند تصاحب شازم توسط اپل را در اتحادیه اروپا مطرح کردند. این کشورها بر این باور هستند که اقدام اپل برای تصاحب شازم با قوانین تجاری این اتحادیه مطابقت ندارد و ممکن است به اقتصاد اتحادیه اروپا ضربه بزند.

مهم‌ترین نگرانی مقامات اروپایی بر سر حق تجارت سرویس رقیب اپل، یعنی اسپاتیفای است. اپل موزیک و اسپاتیفای به طور مجموع یک میلیون کلیک در هر روز از شازم دریافت می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا سرویس تشخیص موسیقی شازم به عنوان یک عضو کلیدی برای افزایش تعداد کاربران اپل موزیک و اسپاتیفای به حساب بیاید.

از طرفی، اپل با تصاحب شازم، ممکن است سرویس اسپاتیفای را از این اپلیکیشن حذف کند و یا فرایند توسعه این اپلیکیشن را به طور کامل متوقف کند و ایده آن را برای توسعه هر چه بهتر اپل موزیک به عنوان یک قابلیت داخلی مورد استفاده قرار دهد.

از طرف دیگر، اسپاتیفای یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تجاری دنیا در خوزه فناوری به حساب میاید که مقر اصلی آن در اروپا است و درآمد آن نیز وارد کشورهای اروپایی می‌شود. همین مسئله باعث شده تا مقامات اروپایی نگران کاهش میزان درآمد این سرویس باشند.

شرکت اپل در دسامبر سال 2017 سرویس شازم را به مبلغ 400 میلیون خریداری کرد. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که شازم نزدیک به یک میلیارد دلار ارزش دارد. بر اساس گمانه زنی‌ها، اپل تصمیم دارد تا از این سرویس به عنوان یک بخش اختصاصی برای توسعه هر چه بهتر سرویس پخش موسیقی اپل موزیک استفاده کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373