لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مبارزه قانونی اپل با سامسونگ بر سر پتنت‌های آیفون 3GS همچنان ادامه دارد

مبارزه قانونی اپل با سامسونگ بر سر پتنت‌های آیفون 3GS همچنان ادامه دارد

 شرکت اپل همچنان تصمیم دارد تا مبارزه قانونی خود بر سر نقض پتنت‌های به کار رفته در ساخت آیفون 3GS را علیه کمپانی سامسونگ ادامه دهد.

اپل و سامسونگ از سال 2011 درگیر مسائل قانونی ساخت تلفن‌های هوشمند هستند. اپل در آن زمان از سامسونگ، به دلیل استفاده غیرقانونی از ایده‌های به کار رفته در آیفون 3GS برای تلفن هوشمند ساخت گلکسی اس شکایت کرده است و این مبارزه همچنان ادامه دارد. بر همین اساس، وکلای شرکت اپل تصمیم دارند تا با فراخواندن، گرگ جزویک، نایب رئیس بخش بازاریابی محصولات اپل و دیگر مدیران این شرکت به دادگاه، از آن‌ها به عنوان شاهد استفاده کنند.

بر اساس شواهد، به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا از تمامی ایده‌های اختصاصی که سامسونگ برای ساخت گلکسی اس استفاده کرده است شکایت کنند. بر همین اساس، کوپرتینویی‌ها نه تنها به دلیل طراحی ظاهری گلکسی اس و دیگر تلفن‌های هوشمند ساخت کره‌ای‌ها، بلکه به خاطر نحوه طراحی آیکون‌های منوی سیستم عامل این تلفن هوشمند نیز از سامسونگ شکایت کرده‌اند. اپل تصمیم دارد تا بسیاری از مدیران و کارکنان خود را برای شهادت دادن در دادگاه احضار کند.

گفتنی است که پیگیری اپل در چند سال گذشته باعث شده تا نهایتاً سامسونگ در سال 2012 محکوم به پرداخت مبلغ 1 میلیارد دلار به عنوان خسارت شود. اما درخواست سامسونگ در دادگاه تجدید نظر باعث شد تااین مبلغ به 548 میلیون دلار کاهش پیدا کند. کره‌ای‌ها در نهایت در سال 2015 این مبلغ را به اپل پرداخت کردند.

با این حال، اپل همچنان بر این ادعا است که سامسونگ با ایده گرفتن از نحوه تولید و طراحی نرم افزاری و سخت افزاری آیفون 3GS و مدل‌های بعدی آیفون‌ها در ساخت گلکسی‌ها، ضرر بسیار بیشتری را به اپل وارد کرده‌اند. بر همین اساس، کوپرتینویی‌ها تصمیم دارند تا همچنان مبارزه قانونی خود علیه سامسونگ را ادامه دهند تا در نهایت بتوانند ضرر به وجود آمده را جبران کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420