لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ علت اصلی افزایش قیمت آیفون‌های 2018 خواهد بود

سامسونگ علت اصلی افزایش قیمت آیفون‌های 2018 خواهد بود

خبرها در مورد شروع همکاری جدید اپل با شرکت سامسونگ برای تأمین پنل اولد به کار رفته در آیفون‌های 2018 باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که قیمت آیفون‌ها امسال نیز افزایش چشم گیری را تجربه می‌کند.

اپل سال گذشته با معرفی آیفون ایکس با برچسب قیمت 1000 دلار بسیاری از خریداران و تحلیلگران را شگفت زده کرد. در آن زمان بسیاری بر این باور بودند که همکاری با سامسونگ به دلیل تولید انبوه نمایشگرهای اولد باعث شده تا قیمت این تلفن هوشمند افزایش پیدا کند.

از طرفی اپل در تلاش بود تا با انتقال وظیفه تولید این پنل‌ها به شرکت ال جی، قیمت پایه آیفون‌های 2018 را کاهش دهد. اما حالا مشخص شده که کاهش توان ال جی در پاسخگویی به درخواست اپل، باعث شده تا این کمپانی برای بار دیگر با شرکت سامسونگ همکاری کند.

تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که آیفون‌های 2018، باقیمت گران‌تر از آیفون ایکس، یعنی در بازه 1100 تا 1400 دلار به بازار عرضه خواهند شد که حالا با تائید خبر همکاری اپل با سامسونگ، این شایعات قوت بیشتری پیدا کرده‌اند.

سامسونگ برای تأمین پنل‌های اولد، 97 دلار به ازای هر قطعه از اپل دریافت می‌کند. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که سامسونگ در سال جدید با افزایش قیمت پنل‌های اولد، باعث افزایش قیمت کلی آیفون‌ها نیز خواهد شد. کما اینکه یکی از مدل‌های آیفون‌های 2018 مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر از 5.8 اینچ خواهد بود و به احتمال زیاد با اندازه 6.5 اینچی تولید می‌شود.

با وجود شایعات در مورد قیمت آیفون‌های 2018، اپل احتمالاً یک مدل از تلفن های هوشمند خود را با نمایشگر ال سی دی و با اندازه 6.1 اینچ تولید می‌کند که از قیمت پایین‌تری برخوردار خواهد بود. بر اساس پیش بینی‌های منتشر شده این تلفن هوشمند با قیمت پایه 550 دلار در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420