لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی Helix Jump برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود بازی Helix Jump برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

Helix Jump یک بازی فوق‌العاده سرگرم کننده و اعتیاد آور برای دستگاه‌های همراه است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم کند.

ایده اصلی این بازی روی کنار زدن موانع برای رسیدن یک توپ به پایین ستون خلاصه می‌شود. اما باید حواستان باشد که در برخی از موانع مکان‌های خطرناکی نیز قرار داده شده است که در صورت برخورد توپ با آن‌ها، بازی را خواهید باخت و باید مرحله مورد نظر را دوباره اجرا کنید.

اگر عملکردتان در این بازی سریع باشد، به‌راحتی می‌توانید بدون برخورد، توپ را به صورت هم‌زمان از چند مانع بگذارید. این کار باعث می‌شود تا حتی در صورت برخورد با مناطق خطر، بازی را نبازید و حتی امتیاز بیشتری نیز کسب کنید.

تمام کاری که باید در این بازی انجام دهید، نحوه صحیح کنترل موانع به سمت چپ و راست است. موانع این بازی در کنار اطراف یک ستون چیده شده‌اند و شما باید با کنار زدن آن‌ها و دوری از مناطق خطر، توپ را به پایین ستون برسانید.

خبر خوب این است که این بازی به صورت مرحله‌ای توسعه داده شده است و تا در صورت پایان رساندن یک مرحله، نیازی به بازگشت و اجرای دوباره بازی نداشته باشید. البته باید به یاد داشته باشید که با طی کردن مراحل مختلف، بازی به سطوح پیشرفته‌تر می‌رود و کار شما برای رساندن توپ به پایین ستون دشوارتر خواهد شد.

گفتنی است که این بازی یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور و پلی استور بوده است و کاربران در بررسی‌ها رضایت بسیار زیادی از آن داشته‌اند.

البته باید پیش از نصب این بازی به یاد داشته باشید که Helix Jump یک بازی به شدت اعتیاد آور است و می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد. به همین دلیل اگر وقت زیادی برای اوقات فراغت ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا از نصب آن روی آیفون یا آیپدتان خودداری کنید.

امکانات و قابلیت‌های نسخه جدید: 

1. رفع باگ های جزئی​

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420