لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 5 اس احتمالاً از آی او اس 12 پشتیبانی کند

آیفون 5 اس احتمالاً از آی او اس 12 پشتیبانی کند

اطلاعات به دست آمده از WebKit جدید نشان دهنده آن است که آیفون 5 اس احتمالاً توان اجرای آی او اس 12 را خواهد داشت.

بر اساس برنامه ریزی و تاریخ عرضه آیفون 5 اس، تحلیلگران تا پیش از این بر این باور بودند که آی او اس 11 آخرین نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل است که برای آیفون 5 اس ارائه می‌شود. این در حالی است که اطلاعات یافته شده از WebKit نشان داده که این تلفن هوشمند به احتمال زیاد تا پایان امسال نیز از طرف اپل، پشتیبانی نرم افزاری دریافت خواهد کرد.

همچنین بیلدهای WebKit به تارگی روی شبیه ساز آیفون 5 اس نیز اجرا شده است که همین مسئله به عنوان سندی قابل اطمینان از پشتیبانی آی او اس 12 در آیفون 5 اس به حساب میاید. اپل تا پیش از این سابقه خوبی از پشتیبانی نرم افزاری تلفن‌های هوشمند داشته است. بر همین اساس،آیفون 4 اس و آیفون 5 تا 5 سال آپدیت‌های بزرگ را دریافت کرده بودند و آیفون 4 اس تا آی او اس 9 و آیفون 5 تا آی او اس، آپدیت‌های نرم افزاری را دریافت کرده بودند.

در صورت ارائه پشتیبانی آی او اس 12 از آیفون 5 اس، اپل به این تلفن هوشمند برای شش سال پشتیبانی نرم افزاری ارائه داده است. علاوه بر این، در کدهای آی او اس 12 مشخص شده که دستگاه‌های مورد پشتیبانی از این نسخه، باید رزولوشن 1136 در 640 به بالا داشته باشند که شامل آیفون 5 اس نیز می‌شود.

گفتنی است که با وجود شواهد یاد شده، هنوز معلوم نیست که آیا شرکت اپل به طور رسمی از آی او اس 12 در آیفون 5 اس پشتیبانی می‌کند یا خیر با این حال اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند از لحاظ سخت افزاری توان اجرای نسخه جدید سیستم عامل همراه اپل را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420