لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا عدم وجود نمایشگر لمسی مهم‌ترین ضعف مک بوک‌ها است؟

آیا عدم وجود نمایشگر لمسی مهم‌ترین ضعف مک بوک‌ها است؟

 تیم کوک به‌عنوان مدیر عامل اجرایی اپل به‌تازگی در مورد عدم تمایل این کمپانی برای ادغام مک او اس و آی او اس سخن به میان آورده است و حالا تحلیلگران بر این باور هستند که شاید عدم وجود نمایشگر لمسی مهم‌ترین ضعف مک بوک‌ها به‌حساب میاید.

بر اساس گزارش جدید وب سایت Laptop Mag اپل همچنان به‌عنوان محبوب‌ترین کمپانی در زمینه «ارائه خدمات و پشتیبانی لپ تاپ‌ها» شناخته می‌شود این در حالی است که این وب سایت ادعا کرده که اپل از لحاظ «نوآوری و ارائه قابلیت‌های بیشتر در لپ تاپ‌ها» ضعیف‌تر از شرکت‌های رقیب عمل کرده است.

بر اساس رتبه بندی وب سایت Laptop Mag، اپل رتبه بهترین شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی را دریافت کرده است. همچنین این کمپانی از لحاظ ارائه گزینه‌های بیشتر به خریداران ضعیف‌تر از شرکت‌های دیگر عمل کرده است. این در حالی است که شرکت HP و لنوو به‌عنوان بهترین شرکت‌ها در زمینه ارائه نوآوری در زمینه تولید لپ تاپ‌ها شناخته شده‌اند.

اطلاعات به دست آمده از رتبه بندیِ وب سایت یاد شده حاکی از آن است که مک بوک‌های اپل با وجود ارائه خدمات پس از فروش بهتر، شاهد تغییرات کمتری در سالیان گذشته بوده‌اند. بر همین اساس، وب سایت یاد شده، نقاط ضعف مک بوک‌ها را به سه مورد تقسیم کرده است:

  • 1.عدم تغییرات سخت افزاری زیاد: مک بوک‌های اپل، کامپیوترهای قدرتمندی هستند؛ اما در چند سال گذشته هیچ گونه تغییری از لحاظ کاربری نکرده‌اند و اپل تنها روی بهبود قدرت قطعات سخت افزاری تمرکز کرده است. بسیاری از کاربران خواستار مک بوک‌ها با نمایشگر لمسی هستند اما اپل مخالف ارائه جنین قابلیتی است.
  • 2.گزینه‌های کمتر برای خریداران: اپل معمولاً مک بوک‌ها را با برچسب قیمت بالاتر از 1000 دلار به فروش می‌رساند. این در حالی است که گزینه‌ها و مدل‌های پیش روی مشتریان اپل در این بازه قیمت بسیار محدود است و خریداران گزینه‌های کمتری نسبت به برندهای دیگر دارند.
  • 3.نیاز کامل به دانگل‌ها: حذف درگاه‌های مختلف و صرفاً استفاده از پورت USB-C باعث شده تا کاربران علاوه بر خرید دستگاه نیاز به دانگل‌های مختلف نیز داشته باشند.

باوجود تمامی انتقادات فوق، مدیر عامل اپل در ادعاهای اخیر خود، همچنان به قدرت پردازشی بسیار بالای مک بوک‌ها اشاره می‌کند و بر این باور است که ارائه قابلیت‌ها بیشتر در این سری دستگاه‌ها باعث کاهش عملکرد صحیح مک بوک‌ها خواهد شد. البته نباید فراموش کرد که در شش ماهه گذشته با وجود تمامی انتقادات یاد شده، مک بوک‌ها میزان فروش بیشتری را در بازار جهانی تجربه کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420