لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی جدید اپ استور باعث افزایش 800 درصدی دانلود اپلیکیشن‌ها شده است

طراحی جدید اپ استور باعث افزایش 800 درصدی دانلود اپلیکیشن‌ها شده است

 طراحی جدید اپ استور سیستم عامل آی او اس باعث شده تا میزان دانلود اپلیکیشن‌ها در این فروشگاه محتوای دیجیتالی تا 800 درصد افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارش تحلیلی و آماری جدید وب سایت TechCrunch و Sensor Tower که از داده‌های اپ استور از سپتامبر 2017 تاکنون جمع آوری شده، تعداد دانلود اپلیکیشن‌ها با توجه به طراحی و تغییرات جدیدی که اپل در اپ استور اعمال کرده، رشد قابل توجهی داشته است.

اپلیکیشن‌های خاص که با عناوین مشخص در بخش‌های مختلف اپ استور جدید معرفی می‌شوند میزان دانلود بیشتری را تجربه کرده‌اند. بر همین اساس، اپل از سپتامبر 2017 تا به امروز بخش‌هایی نظیر App of the Day و Game of the Day را به اپ استور اضافه کرده است که با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شده است. در این بخش‌ها، اپل اطلاعات جالب و قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌دهد که باعث شده تا میزان دانلود اپلیکیشن‌ها افزایش پیدا کند.

در این میان مواردی که در بخش Game of the Day اپ استور ارائه می‌شوند تا 802 درصد افزایش دانلود را در طول یک هفته تجربه کرده‌اند. این آمار برای اپلیکیشن‌هایی که در بخش App of the Day آمده است نیز به صورت مشابه با رشد 685 درصدی مواجه شده است.

دیگر قابلیت‌های ارائه شده در اپ استور جدید نیز باعث شده تا میزان تمایل کاربران برای دانلود اپلیکیشن‌ها به صورت متوسط تا 240 درصد افزایش پیدا کند.

به طور کل، طراحی جدید اپ استور باعث شده تا اطلاعات بیشتری در مورد اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربران قرار بگیرد و در نهایت میزان دانلود اپلیکیشن‌ها و محصولات دیجیتالی دیگر در اپ استور در این مجموعه بیشتر شود. گفتنی است که این مسئله در نهایت باعث شده تا تجربه کاربری از دستگاه‌ها بهبود یابد و در عین حال میزان درآمد توسعه دهندگان از فروش اپلیکیشن‌ها نیز، با افزایش قابل توجهی دست پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420