لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مخالفت تیم کوک با پروژه ادغام مک او اس و آی او اس

مخالفت تیم کوک با پروژه ادغام مک او اس و آی او اس

تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی اپل به تازگی مخالفت خود را در مورد پروژه ادغام مک او اس و آی او اس مطرح کرده است. وی اعلام کرده که این دو سیستم عامل اختصاصی اپل، بر اساس نوع سخت افزار، دو تجربه کاربری متفاوت را ارائه می‌دهند و نباید آن‌ها را با یک دیگر ادغام کرد.

وی در ادامه اعلام کرده است که این پروژه باعث می‌شود تا کاربری هر دو این سیستم عامل با مشکل مواجه شود:

یکی از دلایلی که باعث شده تا هر دو سیستم عامل مک او اس و آی او اس به طور فوق‌العاده‌ای در دستگاه‌ها کار کنند؛ این است که ما آن‌ها را بسیار خوب توسعه داده‌ایم. اما اگر برای ادغام آن‌ها تلاش کنیم، کاربری هر دو آن‌ها را به خطر خواهیم انداخت.

بسیاری از کمپانی‌هایی که امروزه چنین کاری را انجام می‌دهند، در صورت توقف این کار می‌توانند بازدهی بیشتری داشته باشند. ما تلاش می‌کنیم تا چیزی را به مردم ارائه دهیم که از طریق آن بتوانند دنیا را تغییر دهند و علاقه یا خلاقیت خود را با آن بیان کنند. بنابراین، من باور دارم که ادغام محصولات با یکدیگر چیزی نیست که کاربران خواستار آن باشند.

تیم کوک

در حقیقت تیم کوک، به‌صورت غیرمستقیم به شرکت‌های مایکروسافت و گوگل اشاره کرده است. ادعای اخیر تیم کوک در مورد عدم تمایل اپل به ادغام دو سیستم عامل در حالی مطرح می‌شود که حدود پنج ماه پیش برخی از خبرگزاری‌ها، گزارش‌هایی مبنی بر تلاش اپل برای ادغام تجربه کاربری مک او اس و آی او اس را منتشر کرده بودند. این گزارش‌ها بر این ادعا بودند که اپل تصمیم دارد تا اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور برای آیپدها را برای اجرا در کامپیوترهای مک آماده کند. اما حالا تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل ضمن رد این ادعا، اعلام کرده که تصمیمی برای اجرای این پروژه ندارد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373