لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جک 3.5 میلی متری از نسخه جدید آیفون اس ای حذف خواهد شد

جک 3.5 میلی متری از نسخه جدید آیفون اس ای حذف خواهد شد

 بر اساس اخبار و شایعات، اپل حداکثر تا دو ماه دیگر از نسخه جدید آیفون اس ای با مشخصات سخت افزاری قدرتمندتر رونمایی می‌کند. یکی از این شایعات بر این ادعا است که جک 3.5 میلی متری از این سری تلفن‌های هوشمند حذف خواهد شد.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara به‌تازگی به نقل از یک منبع آگاه در شرکت‌های تولید کننده قاب آیفون‌ها، اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا درگاه جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را از تمامی آیفون‌های 2018 حذف کند.

منبع آگاه در شرکت تولید کننده قاب آیفون‌ها همچنین اطلاعاتی تازه در مورد ابعاد آیفون‌های جدید ارائه داده است. این منبع آگاه ضمن رد پیش بینی‌های مبنی بر ابعاد 6.1 اینچی نمایشگر این تلفن هوشمند، ادعا کرده که نسخه جدید آیفون اس ای همچنان با نمایشگر 4 اینچ به همراه سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت یا همان تاچ آیدی تولید خواهد شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از این منبع آگاه که نامی از آن منتشر نشده است، تنها تغییر فیزیکی در نسخه جدید آیفون اس ای به حذف جک 3.5 میلی متری خروجی صدا خلاصه می‌شود. در ادامه این گزارش، آمده است که اپل این تلفن هوشمند را با تراشه A10 تولید خواهد کرد که از لحاظ پردازشی، 40 درصد قدرت بیشتری نسبت به تراشه A9 به کار رفته در نسل اول آیفون اس ای که در سال 2016 معرفی شد، خواهد داشت.

انتشار دهنده این خبر، ادعای دقیقی در مورد طراحی پشتی آیفون 4 اینچی نکرده است و هنوز معلوم نیست که اپل از پنل پشتی فلزی در این دستگاه استفاده می‌کند و یا با ارائه سیستم شارژ بی‌سیم، پنل پشتی آن را با بدنه شیشه‌ای تولید می‌کند. گفتنی است که ادعاهای فوق در حد شایعه بوده و هنوز معلوم نیست که آیا اپل تلفن هوشمند ارزان قیمت خود را با این خصوصیات تولید می‌کند و یا آیفون ارزان قیمت با سایز 6.1 اینچ به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420