لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی در تأمین پنل‌های نمایشگر آیفون از سامسونگ شکست خورد

ال جی در تأمین پنل‌های نمایشگر آیفون از سامسونگ شکست خورد

 گزارش‌هایی که هفته گذشته منتشر شدند، حاکی از آن بودند که شرکت سامسونگ سفارش تأمین قطعات نمایشگر آیفون را برای یک سال دیگر از اپل دریافت کرده است.

این در حالی است که گزارش‌هایی که در سال گذشته میلادی منتشر شده بودند، ادعا می‌کردند که اپل تصمیم دارد تا وابستگی خود نسبت به کمپانی سامسونگ را کاهش دهد و پس از آن، سفارش تولید انبوه پنل اولد مناسب برای آیفون‌ها را به شرکت ال جی بدهد.

اپل تا پیش از این، در تولید دو قطعه مهم و کاربردی با سامسونگ همکاری کرده بود. در سال 2015 این کمپانی برای تولید انبوه تراشه پردازشی A9 که در آیفون 6 اس مورد استفاده قرار گرفت، با شرکت کره‌ای همکاری کرده بود. البته همکاری اپل با سامسونگ در زمینه تراشه‌های اصلی آیفون‌ها زیاد موفق نبود چرا که آن دسته از آیفون‌های 6 اس که مجهز به تراشه سامسونگ شده بودند، عملکرد ضعیف‌تری نسبت به آیفون‌های 6 اس که با تراشه TSMC تولید شده بود، داشتند. به همین دلیل اپل همکاری خود با سامسونگ را در زمینه تأمین تراشه‌های پردازشی آیفون‌ها قطع کرده بود.

در سال 2017 اپل برای بار دیگر همکاری با سامسونگ را این بار برای توسعه پنل‌های اولد شروع کرد. مسائلی همچون قیمت بسیار بالای این قطعات و درآمد بیشتر سامسونگ از تأمین آن‌ها نسبت به‌ کل درآمد اپل از فروش آیفون ایکس، باعث شد تا کوپرتینویی‌ها به دنبال حذف وابستگی خود از سامسونگ باشند.

شایعاتی که تا پیش از این در مورد آیفون‌های 2018 منتشر شده بود، ادعا می‌کردند که اپل تصمیم دارد تا سال جدید با شرکت ال جی در زمینه تولید انبوه آیفون‌ها همکاری کند. این در حالی است که اپل تمامی سفارش‌های پنل‌های اولد در سال جدید را به شرکت سامسونگ داده است.

در این میان، مشکلاتی نظیر عدم پاسخگویی ال جی به حجم درخواستی اپل از پنل اولد در زمان مشخص و همچنین قدرت سامسونگ در زمینه تولید سریع و باکیفیت این قطعات باعث شده تا اپل در سال جدید نیز همچنان همکاری خود با سامسونگ را حفظ کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420