لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با ربات جدید اپل برای بازیافت آیفون آشنا شوید

با ربات جدید اپل برای بازیافت آیفون آشنا شوید

پس از لیام، شرکت اپل تصمیم گرفته تا از یک ربات هوشمند جدید برای بهبود چرخه بازیافت آیفون استفاده کند.

روز بیست و دوم آوریل، (دوم اردیبهشت) به عنوان روز زمین نام‌گذاری شده است و به همین دلیل، اپل تصمیم گرفته تا روشی هوشمندانه‌تر را برای بازیافت آیفون در نظر بگیرد. تا پیش از این، اپل از رباتی با عنوان لیام (Liam) برای بازیافت آیفون استفاده می‌کرد که در سال 2016 از آن رونمایی کرده بود. اما حالا کوپرتینویی‌ها از مدل جدید ربات خود با نام دیزی (Diasy) رونمایی کرده‌اند که می‌تواند قطعات به کار رفته در مدل‌های جدید آیفون را نیز از هم جدا کند.

دیزی می‌تواند قطعات سخت افزاری 9 مدل از آیفون‌ها را از هم جدا کند و جالب اینجا است که سرعت کارکرد آن نیز بسیار بالا است. این ربات می‌توان در عرض یک ساعت قطعات 200 آیفون را از هم جدا کند.

اپل، علاوه بر رونمایی از ربات بازیافت آیفون که با عنوان دیزی شناخته می‌شود، از یک برنامه موقت برای تعویض آیفون‌ها نیز رونمایی کرده است. این برنامه که با عنوان GiveBack شناخته شده است، به مشتریان امکان بازگرداندن دستگاه‌های قدیمی و دریافت مدل‌های جدیدتر آیفون را می‌دهد. اپل به ازای هر دستگاه قدیمی که تا روز سی‌ام آوریل (دهم اردیبهشت) تحویل داده شود، پیشنهادهای ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. این پیشنهادهای ویژه از خرید گیفت کارت تا تهیه محصولات جدید متغییر خواهد بود.

شرکت اپل در چند سال گذشته تلاش زیادی کرده تا نام خود را به عنوان یک شرکت فعال در زمینه حفظ محیط زیست بشناساند. بر همین اساس، اپل به‌تازگی اعلام کرده که به‌طور 100 درصد تمامی انرژی مورد نیاز کارهای مختلف خود در سراسر دنیا را از منابع تجدید پذیر به دست میاورد. علاوه بر این، محصولات این کمپانی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که در آینده بتوانند با اعمال فرایندهای بازیافتی برای کار در دیگر دستگاه‌های جدید آماده شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373