لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آخرین اخبار در مورد طرح رجیستری – تبلت‌ها نیز مشمول طرح رجیستری شدند

آخرین اخبار در مورد طرح رجیستری – تبلت‌ها نیز مشمول طرح رجیستری شدند

 بر اساس ادعای اخیر سخنگوی طرح رجیستری، مهلت در نظر گرفته شده برای تمامی شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های همراه پایان یافته است و تمامی برندهای گوشی همراه از این پس مشمول طرح رجیستری شده‌اند.

حمیدرضا دهقانی نیا در آخرین ادعا خود اعلام کرد که از امروز، اول اردیبهشت 1397 هر شهروند ایرانی که قصد خرید تلفن همراه جدید را دارد، باید در هنگام خرید دستگاه مورد نظر خود از اصالت محصول و پشتیبانی آن از طرح رجیستری آگاه شود. بر همین اساس، خریداران تمامی تلفن‌های همراه، از تمامی برندها باید پیش از استفاده از دستگاه مورد نظر جدید، وارد سامانه همتا شده و با وارد کرده کد 15 رقمی IMEI دستگاه، از اصالت دستگاه مورد نظر آگاه شوند.

گفتنی است که خریداران می‌توانند با شماره گیری *7777# و وارد کردن IMEI دستگاه در بخش «بررسی اصالت دستگاه» از کارکرد کامل آن در شبکه تلفن همراه ایران آگاه شوند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق وارد شدن به وب سایت سامانه همتا و یا سامانه پیامک کوتاه نیز استفاده کرده و نسبت به رجیستر کردن دستگاه مورد نظر به نام خود اقدام کنند.

دهقانی نیا همچنین اعلام کرده که تمامی تبلت‌های سیم کارت خور که رفتاری مشابه با تلفن‌های همراه دارند، از تمامی نشان‌های تجاری نیز از امروز مشمول طرح رجیستری خواهند شد و در صورت عدم تائید اصالت آن‌ها توسط سامانه همتا، قابلیت برقراری ارتباط در شبکه تلفن همراه ایران را نخواهند داشت. منظور از تبلت‌های سیم کارت خور که کارکردی مشابه با تلفن‌های هوشمند دارند، دستگاه‌های هوشمندی است که قابلیت ارسال و دریافت تماس صوتی در شبکه تلفن همراه را دارند.

سخنگوی طرح رجیستری همچنین اعلام کرد که دستگاه‌هایی که از دو یا چند درگاه سیم کارت استفاده می‌کنند، حتماً باید در هر دو خشاب سیم کارت نسبت به فعال سازی تلفن همراه در طرح رجیستری اقدام کنند. چرا که در غیر این صورت تنها خشابی از دستگاه فعال باقی خواهد ماند که در سامانه همتا رجیستر شده باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420