لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چین احتمالاً فروش آیفون‌ها را تحریم می‌کند

چین احتمالاً فروش آیفون‌ها را تحریم می‌کند

بر اساس گزارش‌ها و پیش بینی‌هایی که اخیراً منتشر شده، شرکت اپل ممکن است با مشکلات مختلفی مبنی بر تحریم آیفون‌ها در چین مواجه شود.

گزارش کانترپوینت دو روز پیش منتشر شد که طی آن مشخص شده که اپل 35 درصد سود بیشتری از فروش آیفون‌ها نسبت به تمامی تلفن‌های هوشمند در سراسر دنیا داشته است. در بخش دیگری از این گزارش، مشخص شده بود که اپل از همین حالا با فروش آیفون‌ها در چین توانسته 11 درصد از بازار تلفن‌های هوشمند را در چین تصاحب کند.در حقیقت بازار تلفن‌های هوشمند چین، نزدیک به 17 درصد درآمد سالانه اپل را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل، حضور در کشور چین و فعالیت در بازار این کشور برای شرکت بزرگی همچون اپل بسیار حیاتی است.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای چینی با رقیبی خارجی مواجه شوند که محصولات خود را در خاک این کشور تولید می‌کند، با این حال آن‌ها را باقیمتی بسیار بالاتر به کاربران این کشور می‌فروشد. بر همین اساس، دولت چین از همین حالا زنگ خطرها در مورد تحریم آیفون‌ها در خاک چین را به صدا در آورده است.

در این میان باید به یاد داشت که محدوده جغرافیای چین، از لحاظ تجارت اپل، شامل خود کشور چین در کنار مناطق خودگردان نظیر هنگ‌کنگ، ماکو و تایوان نیز می‌شود که اقدام دولت چین برای تحریم آیفون‌ها ممکن است ضرر زیادی را به شرکت اپل وارد کند.

از طرف دیگر، رابطه دولت چین از چند ماه پیش با محصولات و شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند آمریکایی، کم رنگ شده است. دلیل این مسئله، اقدام اخیر دولت آمریکا برای متوقف کردن روند فروش تلفن‌های هوشمند چینی در خاک این کشور است. تصمیم دولت آمریکا برای تحریم تلفن‌های هوشمند چینی، به دلیل مسائل امنیتی بوده که، باعث شده تا زنگ خطرها برای تصمیم دولت چین برای مقابله به مثل با تلفن‌های هوشمند آمریکایی، نظیر آیفون‌های اپل به صدا درآید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420