لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استراتژی خود را در مورد هوم پاد تغییر می‌دهد

اپل استراتژی خود را در مورد هوم پاد تغییر می‌دهد

 شرکت در فروش اسپیکر هوشمند هوم پاد با بن بست مواجه شده است. محدودیت‌های این محصول برای استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی غیراختصاصی اپل به عنوان مهم‌ترین دلیل این مسئله اعلام شده است.

بر اساس گزارش‌ها و پیش بینی‌ها، اپل تا پایان سال جاری میلادی نزدیک به 2 تا 2.5 میلیون واحد از این محصول را به فروش می‌رساند. این در حالی است که اپل انتظار فروش بسیار بیشتری از این محصول داشت.

همین مسئله باعث شده تا اپل در استراتژی خود درزمینهٔ تولید و عرضه اسپیکر هوشمند تجدید نظر کند. بسیاری از افراد بر این باور هستند که عدم پشتیبانی از اسپاتیفای باعث کاهش میزان توجه کاربران نسبت به هوم پاد شده است. از طرف دیگر، تحلیلگران بر این باور هستند که عملکرد ضعیف سیری به عنوان دستیار هوشمند دیجیتالی اختصاصی در هوم پاد، باعث کاهش توجه‌ها به این محصول شده است.

اپل در زمان عرضه هوم پاد یک هدف مهم برای ورود به بازار اسپیکرهای هوشمند داشت و آن هم این بود که با ارائه تجربه کاربری هر چه‌بهتر از دستیار هوشمند سیری، اکوسیستم اختصاصی خود را در میان کاربران گسترش دهد. این در حالی است که هوم پاد تنها با استفاده از دستگاه‌های اختصاصی خود اپل کار می‌کند. این مسئله به آن معنا است که کاربران دیگر اکوسیستم‌ها محکوم به عدم استفاده از سیری هستند.

بر همین اساس، کارشناسان بر این باور هستند که اپل تصمیم دارد تا استراتژی خود را در مورد این محصول تغییر دهد. تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که اپل نه تنها با تولید یک هوم پاد ارزان‌تر، قیمت پایه این محصول را کاهش می‌دهد، بلکه باعرضه آپدیت‌های آتی، امکان استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی دیگر نظیر اسپاتیفای را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این، اپل احتمالاً همانند ایرپادهای بی‌سیم، امکان استفاده از هوم پاد در دستگاه‌های دیگر، نظیر تلفن‌های هوشمند اندرویدی را نیز ارائه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373