لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک توجه بیشتری از کاربران را به خود جلب می‌کند

اپل موزیک توجه بیشتری از کاربران را به خود جلب می‌کند

سرویس پخش موسیقی اپل موزیک به تازگی توانسته نزدیک به 40 میلیون کاربر را به خود جلب کند. همین مسئله باعث شده تا اپل به فکر ایجاد تغییراتی ویژه در این سرویس پخش محتوای دیجیتالی بیافتد.

بر اساس گزارش جدید یکی از تحلیلگران، اپل پیش بینی می‌کند که تا یک سال دیگر، میزان کاربران این سرویس پخش موسیقی 40 درصد افزایش را تجربه کند و این روند تا سه سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد. بر همین اساس اپل پیش بینی می‌کند که تا سال 2021 نزدیک به 110 میلیون کاربر محتوای صوتی و دیجیتالی ارائه دهد.

Ben Schachter که تا پیش از این، پیش بینی‌های دقیقی در مورد رشد 2 میلیونی کاربران اپل موزیک را کرده بود، حالا اعلام کرده که این سرویس پخش موسیقی، در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به یکی از پرکاربردترین سرویس‌های پخش محتوای دیجیتالی در دنیا تبدیل شود.

تا پیش از این، اسپاتیفای به عنوان تنها رقیب اپل موزیک در دنیای محتوای دیجیتالی شناخته می‌شد. اما حالا به نظر می‌رسد که رشد چشم گیر اپل موزیک در آینده‌ای نزدیک باعث خواهد شد تا این سرویس پخش موسیقی حتی بتواند میزان کاربران بیشتری نسبت به مجموع سرویس‌های پخش ویدیویی نیز به دست بیاورد.

اپل موزیک از همین حالا توانسته تعداد کاربران بیشتری نسبت به اسپاتیفای را در آمریکا به خود جلب کند و علاوه بر آن در بسیاری از آلبوم‌های جدید، موفق‌تر از رقبای خود عمل کند. همین مسئله نشان داده که اپل در روند توسعه اپل موزیک تصمیم دارد تا تغییراتی ویژه را اعمال کند تا از طریق آن بتواند توجه بیشتری از کاربران را به خود جلب کند.

هنوز معلوم نیست که اپل تصمیم به اعمال چه تغییراتی در سرویس پخش موسیقی خود دارد. با این حال باید اشاره کرد که تغییر مدیریت بخش اپل موزیک از Jimmy Iovine به Oliver Schusser به عنوان مهم‌ترین نشانه از تغییرات قابل توجه در اپل موزیک به‌حساب خواهد آمد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420