لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید کروم با قابلیت پشتیبانی از پسوردها منتشر شد

آپدیت جدید کروم با قابلیت پشتیبانی از پسوردها منتشر شد

گوگل به تازگی آپدیت جدید مرورگر کروم برای مک و آی او اس را منتشر کرده است. این آپدیت شامل، قابلیت‌هایی ویژه برای کاربران کامپیوترهای مک می‌شود.

نسخه 66 مرورگر کروم برای سیستم عامل مک با تغییرات مربوط به حریم خصوصی ارائه شده است. کاربران با آپدیت به این نسخه، می‌توانند از پسوردهای ذخیره شده خود به صورت جداگانه نسخه پشتیبان تهیه کنند.

در این نسخه همچنین، امکانات امنیتی دیگری اضافه شده است که از طریق آن کاربران می‌توانند سیستم پخش خودکار فایل‌های رسانه‌ای در وب سایت‌ها را نظارت و کنترل کنند. قابلیت‌های نظارتی در این نسخه شامل، خاموش کردنِ صدای محتوای رسانه‌ای در کنار انتخاب زمان پخش آن می‌شود.

بر همین اساس، نسخه جدید مرورگر کروم به صورت هوشمندانه می‌تواند وب سایت‌هایی که کاربر بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کند را شناسایی کند و برای پخش محتوای رسانه‌ای در آن‌ها، استثنا قائل شود.

مهم‌ترین تغییر ارائه شده در این نسخه از مرورگر کروم، شامل قابلیت خروجی گرفتن از پسوردهای ذخیره شده می‌شود. کاربران با آپدیت به این نسخه و مراجعه به بخش Manage passwords، در تنظیمات اصلی، گزینه Export passwords را پیدا کرده و از طریق آن از تمامی پسوردهای ذخیره شده خود در وب سایت‌های گوناگون خروجی و فایل پشتیبان تهیه کنند.

در این قابلیت، کروم تمامی پسوردها را به صورت یک فایل CSV خروجی می‌گیرد تا از طریق تمامی پلتفرم‌ها قابل دسترس باشند. گفتنی است که این قابلیت با وجود کاربردی بودن، ممکن است امنیت کاربران را تهدید کند. چرا که افراد ناشناس ممکن است بتوانند از طریق نفوذ به مرورگر نصب شده در دستگاه‌ها، تمامی پسوردهای ذخیره شده کاربران را به صورت فایل CSV خروجی بگیرند و به‌تمامی حساب‌های کاربری و حتی رمز عبور کارت‌های بانکی افراد دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل، توصیه می‌شود تا در هنگام استفاده از نسخه جدید کروم، موارد احتیاط را رعایت کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420