لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان خرید اشتراک مجله‌ها به اپلیکیشن NEWS میاید

امکان خرید اشتراک مجله‌ها به اپلیکیشن NEWS میاید

اپل تصمیم گرفته تا سرویس اختصاصی اشتراک مجله‌های خود را به بخش NEWS بیاورد. این تصمیم در راستای به کار گیری سرویس اشتراک الکترونیکی مجله Texture گرفته شده است.

شرکت اپل از ماه گذشته سرویس خرید اشتراک مجله اینترنتی Texture را تصاحب کرد. بسیاری از افراد، Texture را به‌عنوان «آمازونِ مجله‌های اینترنتی» دانسته‌اند. همین مسئله باعث شد تا اپل به منظور افزایش درآمد خود از فروش محصولات دیجیتالی، Texture را تصاحب کند.

تا پیش از این، تحلیلگران بر این باور بودند که اپل تصمیم دارد تا این سرویس ارائه دهنده مجله الکترونیکی را به ‌عنوان بخشی از آیتیونز معرفی کند. اما حالا خبرگزاری بلومبرگ طی گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا سرویس اشتراک گذاری مجله‌های الکترونیکی را به‌ عنوان بخشی از اپلیکیشن News ارائه کند.

بر همین اساس، کاربران برای استفاده از سرویس یاد شده می‌توانند اشتراک اختصاصی آن را خریداری کنند و از مجله‌های این مجموعه به صورت دیجیتالی در آیفون و آیپد استفاده کنند. این سرویس در حال حاضر بیش از 200 عنوان مختلف مجله را در خود جای داده است.

همچنین در این زمینه، ادی کیو، مدیر بخش سرویس‌های دیجیتالی و آیتیونز در اپل، اعلام کرده که اپل با این اقدام تصمیم دارد تا احترام خود نسبت به خبرنگاران و ژورنال‌های مختلف را نشان دهد. این سرویس اینترنتی، قرار است همانند سرویس پخش موسیقی اپل موزیک، محصولات دیجیتالی مختلف را ارائه دهد.

گفتنی است که اپل به فروش محصولات دیجیتالی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. همین مسئله باعث شده تا این شرکت در زمینه‌های مختلف فروش محصولات دیجیتالی، نظیر موسیقی، فیلم، سریال‌های تلویزیونی، مجله‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف سرمایه گذاری کند. بسیاری از تحلیلگران ادعا می‌کنند که ارائه سرویس‌های قانونی برای عرضه محصولات دیجیتالی توسط اپل، باعث شده تا بسیاری از صنایع و کسب و کارهای مختلف در سراسر دنیا گسترش بیشتری پیدا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373