لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از آیفون ایکس 35 درصد درآمد بیشتری نسبت به تمام تلفن‌های هوشمند دیگر دارد

اپل از آیفون ایکس 35 درصد درآمد بیشتری نسبت به تمام تلفن‌های هوشمند دیگر دارد

گزارش‌های تحلیلی و آماری جدید نشان می‌دهند که شرکت اپل 35 درصد درآمد بیشتری نسبت به کل شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند داشته است.

بر اساس نتیجه تحقیقات موسسه تحلیلی Counterpoint Research، که به ‌تازگی منتشر شده، شرکت اپل در سه ماهه پایانی سال 2017 درآمد بیشتری نسبت به دیگر شرکت‌های فعال در زمینهٔ تولید تلفن‌های هوشمند داشته است و این مسئله به دلیل میزان تقاضا و قیمت قابل توجه آیفون ایکس بوده است. این نتایج مشخص کرده‌اند که آیفون ایکس 5 برابر بیشتر از مجموع درآمد 600 شرکت تولید کننده دستگاه‌های اندرویدی درآمد داشته است. این مسئله در حالی است که پرچم‌دار آیفون‌های 2017 تنها در دو ماه پایانی سال 2017 به صورت عمومی عرضه شده بود.

علاوه بر آیفون ایکس، نتایج این تحقیق نشان داده‌اند که فروش دیگر تلفن‌های هوشمند شرکت اپل، نظیر آیفون 8، آیفون 7، نسخه‌های پلاس آن‌ها از درآمد بیشتری نسبت به دستگاه‌های اندرویدی برخوردار بوده‌اند. این مسئله با توجه به درآمد بسیار زیاد اپل از فروش آیفون ایکس باعث شده تا این شرکت بیش از 86 درصد از سود بازار تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research همچنین اعلام کرده که میزان درآمد حاصل از فروش تلفن‌های هوشمند هر ساله یک درصد کاهش را تجربه می‌کند. این در حالی است که درآمد اپل از فروش آیفون‌ها در سه ماهه پایانی 2017 نه تنها کاهش نداشته، بلکه افزایش قابل توجهی داشته است.

شرکت اپل در گزارش‌های مالی خود، معمولاً اطلاعات دقیقی از جزئیات فروش هر یک از مدل‌های آیفون نمی‌دهد. این در حالی است که بر اساس ادعای رسمی اپل، در سه ماهه پایانی 2017 نزدیک به 46.7 میلیون تلفن هوشمند را به فروش رسانده است.

عرضه قابلیت‌های جدید در کنار کیفیت بسیار بالا و همچنین سیستم امنیتی قابل اعتماد باعث شده تا توجه بازار جهانی به تلفن‌های هوشمند آیفون افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420