لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت احتمالی آیفون ارزان قیمت امسال فاش شد

قیمت احتمالی آیفون ارزان قیمت امسال فاش شد

بر اساس گزارش‌هایی که از چند ماه پیش منتشر شده است، اپل تصمیم دارد تا در سال جدید دو مدل جدید از آیفون‌های پرچم‌دار را در کنار یک مدل آیفون ارزان قیمت آن تولید و عرضه کند.

بر همین اساس، آیفون‌های پرچم‌دار اپل قرار است در دو سایز نمایشگر 5.8 و 6.5 اینچی تولید شوند که هر دو مجهز به پنل نمایشگر اولد خواهند بود. علاوه بر این، شایعات روز گذشته بر این ادعا بودند اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا همچنان به روند افزایش قیمت آیفون‌ها ادامه دهد.

بر همین اساس، مشخص شده که حداقل یکی از مدل‌های پرچم‌دار آیفون 2018 با برچسب قیمت پایه 1100 دلار عرضه خواهد شد و نسخه گران قیمت آن تا 1400 دلار نیز افزایش خواهد داشت.

در این میان، تمام امید طرفداران محصولات ارزان اپل به عرضه آیفون ارزان قیمت امسال متمرکز بود که قرار است با نمایشگر 6.1 اینچی با پنل ال سی دی تولید شود. اما حالا یک روز پس از افشای شایعات در مورد آیفون 1100 دلاری، مشخص شده که آیفون ارزان قیمت سال 2018 با برچسب قیمت پایه 799 دلار عرضه خواهد شد.

این مسئله به آن معنا است که آیفون 6.1 اینچی اپل، 100 دلار از ارزان قیمت‌ترین آیفون سال 2017 گران‌تر است. گفتنی است که آیفون 8 با قیمت پایه 699 دلار به فروش می‌رسید و حالا به نظر می‌رسد که ارزان قیمت‌ترین آیفون سال 2018 با قیمت برابر با آیفون 8 پلاس عرضه می‌شود.

تا پیش از این، بسیاری از تحلیل گران بر این باور بودند که اپل در سال جدید آیفون 6.1 اینچ خود را به عنوان نسخه دوم آیفون SE و در بازه قیمت برابر با آن عرضه می‌کند. این در حالی است که الان مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا به طور کل قیمت همه مدل‌های آیفون را در سال جدید افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373