لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پدر آیپاد: اپل باید تمهیداتی ویژه برای اعتیاد به اسمارت فون ها در نظر بگیرد

پدر آیپاد: اپل باید تمهیداتی ویژه برای اعتیاد به اسمارت فون ها در نظر بگیرد

تونی فادل که به عنوان پدر آیپاد در شرکت اپل شناخته می‌شود به تازگی اعلام کرده که اپل باید اعتیاد به اسمارت فون ها را به چشم تهدیدی بزرگ در نظر بگیرد.

فادل به تازگی با مجله Wired مصاحبه کرده است و اعلام کرده که اپل باید مشکل استفاده ناصحیح از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری را با ارائه درک بیشتر در مورد نحوه استفاده درست از آن‌ها حل کند.

پدر آیپاد در ادامه اعلام کرده که شرکت اپل برای این کار، باید اجازه ردیابی فعالیت‌های کاربران را به خود آن‌ها ارائه دهد تا با درک جزئیات هر چه بیشتر در مورد میزان استفاده از هر دستگاه، کاربران بتوانند میزان استفاده بیش از حد خود از دستگاه‌های دیجیتالی را شناسایی کنند تا در نهایت به سطحی متعادل از استفاده روزمره از دستگاه‌های الکترونیکی برسند.

مؤسس شرکت Nest در ادامه اعلام کرد که کاربران باید قادر به درک صحیح و دقیق از میزان زمان صرف شده خود برای کار با دستگاه‌های دیجیتالی باشند تا در نهایت بتوانند به ایجاد تعادلی صحیح میان زندگی عادی و دیجیتالی خود برسند.

وی در ادامه پیشنهاد داد تا اپل یک مقیاس دیجیتالی دقیق را برای استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی به وجود بیاورد. این مقیاس، همانند دیگر مقیاس‌های فیزیکی انسان، نظیر وزن افراد، تاریخچه فعالیت ورزشی آن‌ها، باید بتواند میزان زمان صرف شده از عمر کاربران برای استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی را ردیابی و ثبت کند.

مدیر سابق بخش آیپاد در شرکت اپل همچنین پیشنهاد داد تا این کمپانی قابلیت‌هایی نظیر حالت شنیداری یا حالت خواندن را در آیفون‌ها و دستگاه‌های دیگر خود ارائه دهد تا کاربران در همه موارد مجبور به استفاده از دستگاه‌های خود نباشند. وی همچنین امیدوار است که در آینده‌ای نزدیک، اپل در آی او اس 12 قابلیت‌هایی ویژه را برای کاهش میزان مصرف کاربران از تلفن‌های هوشمند در نظر بگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373