لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییک جدید جیلبریک آیفون، ظاهر صفحه تماس را شبیه به بازی پوکمون می‌کند

توییک جدید جیلبریک آیفون، ظاهر صفحه تماس را شبیه به بازی پوکمون می‌کند

 امروزه جیلبریک کردن آیفون‌ها دیگر در میان کاربران رایج نیست با این حال هنوز این روش برای شخصی سازی کردن آیفون‌ها و تنظیمات آی او اس، طرفدارهای خودش را دارد.

به همین دلیل هنوز برخی از توییک‌های جالب و منحصر به فرد برای آیفون‌های جیلبریک شده ارائه می‌شوند. یکی از همین توییک‌ها که به تازگی توجه طرفداران جیلبریک را به خود جلب کرده، می‌تواند صفحه تماس‌های دریافتی را شبیه به بازی پوکمون کند. این توییک توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده است که روی آیفون ایکس نیز کار می‌کند.

ظاهر پوکمون طراحی شده در این توییک شبیه بازی پوکمون گو نیست بلکه ظاهر آن از بازی پوکمون ارائه شده در کنسول گیم بوی (Game Boy) ایده برداشته است.

جالب اینجا است که این توییک توانسته در مدت زمان کوتاهی پس از پست توسعه دهنده‌اش در Reddit طرفداران زیادی را به خود جلب کند. البته باید ذکر کرد که هنوز این توییک برای کاربران آیفون‌های جیلبریک شده ارائه نشده است و قرار است در آینده‌ای نزدیک به صورت عمومی عرضه شود. انتشار دهنده تصاویر این توییک اعلام کرده که این افزونه شخصی سازی در حال حاضر تحت توسعه قرار دارد و در آینده ارائه خواهد شد.

جیلبریک مدت زیادی است که به دلیل افزایش محدودیت‌ها و همچنین ارائه قابلیت‌های کاربردی برای شخصی سازی، دیگر کاربرد گذشته خود را ندارد. همین مسئله باعث شد تا خالق جیلبریک پس از عرضه سایدیا برای آی او اس 11 و تلفن‌های هوشمند جدید نظیر آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس، به کاربران هشدار دهد و از آن‌ها درخواست کند تا با رعایت موارد احتیاط دستگاه خود را جیلبریک کنند.

گفتنی است که جیلبریک آیفون در بسیاری از کشورهای دنیا غیرقانونی است و همچنین باعث می‌شود مراکز رسمی ارائه دهنده محصولات و خدمات اپل، خدمات پس از فروش آیفون‌ها را ارائه نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420