لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iFixit: مشکل آی او اس 11.3 با تاچ اسکرین‌های متفرقه، عمدی نیست و حل می‌شود

iFixit: مشکل آی او اس 11.3 با تاچ اسکرین‌های متفرقه، عمدی نیست و حل می‌شود

 یکی از مهم‌ترین حواشی پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 11.3، خاموش شدن به یک باره برخی از آیفون‌ها بود. این مشکل آی او اس 11.3 تنها برای آیفون‌هایی اتفاق میافتد که تاچ اسکرین آن‌ها با قطعات متفرقه تعویض شده است.

این مسئله باعث می‌شد تا برخی از آیفون‌ها، بخصوص آیفون 8 و 8 پلاس با دریافت آی او اس 11.3 دیگر قادر به کار نباشند و اصطلاحاً دستگاه با دریافت آن Brick شود. در این میان وب سایت iFixit طی یک پست جدید، امروز اعلام کرده که این مشکل عمدی نبوده و علت اصلی آن وجود یک باگ در سیستم عامل است.

اوایل هفته جاری، خبری مبنی بر مبارزه قانونی اپل با یک تعمیرکار غیرمجاز در نروژ منتشر شد. اپل از این تعمیرکار متفرقه که در نروژ فعالیت می‌کرد شکایت کرده و در دادگاه تقاضای دریافت خسارت از او را مطرح کرده بود. در نهایت دادگاه در این مبارزه قانونی شکایت اپل را بی‌مورد دانست و اعلام کرد که تعمیر کاران به شرط تضمین کارکرد دستگاه می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

برخی از افراد با ربط دادن این دو موضوع به یک دیگر، اعلام کردند که مشکل آی او اس 11.3 با تاچ اسکرین‌های متفرقه در آیفون 8 عمدی است و احتمالاً اپل با این کار تصمیم دارد تا جلوی استفاده از قطعات متفرقه را بگیرد.

در این میان، iFixit با رد این ادعا اعلام کرده که مشکل آی او اس 11.3 به قابلیت مدیریت باتری در آن باز می‌گردد که باعث عدم پاسخگویی نمایشگر در ریبوت‌های بعدی آیفون‌ها با نمایشگرهای متفرقه می‌شود. این وب سایت همچنین اعلام کرده که مشکل یاد شده قابل حل است و کافی است فریمور دستگاه را به طور کامل فلش کرد تا دستگاه برای بار دیگر آماده کار شود.

گفتنی است که روند فلش کردن فریمویر کاری پیچیده است و ممکن است همه کاربران توان انجام آن را نداشته باشند. به همین دلیل، آیفون‌هایی که به دلیل مشکل آی او اس 11.3 Brick می‌شوند، باید توسط متخصصین قابل اعتماد تعمیر شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373