لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید فایرفاکس برای ای او اس باقابلیت‌های جدید ارائه شد

آپدیت جدید فایرفاکس برای ای او اس باقابلیت‌های جدید ارائه شد

آپدیت جدید فایرفاکس برای کاربران دستگاه‌های همراه شرکت اپل باقابلیت‌های ویژه منتشر شده است تا این مرورگر توان بهتری برای رقابت با مرورگر اینترنتی سافاری داشته باشد.

فایرفاکس جدید برای آیفون و آیپد ارائه شده است که شامل قابلیت‌هایی نظیر بلاک کردن وب سایت‌ها برای نشان دادن محتوای مزاحم، جلوگیری از ردیابی اطلاعات کاربر در حین مرور یک وب سایت و همچنین پشتیبانی از قابلیت درگ اند دراپ می‌شود. موزیلا به عنوان توسعه دهنده اصلی فایرفاکس همچنین طی یک پست در وبلاگ رسمی خود، تمامی قابلیت‌های جدید این مرورگر را شرح داده است.

فایرفاکس جدید برای آیفون و آیپد از این پس می‌تواند در برابر ردیابی وب سایت‌ها از امنیت و حریم خصوصی کاربر محافظت کند. موزیلا اعلام کرده که این قابلیت برای هر دو حالت پرایوت و عادی ارائه شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت امنیتی می‌توانند میزان محتوای به اشتراک گذاشته شده با وب سایت‌های مختلف را بررسی کنند و بر اساس آن، از حریم خصوصی خود به نحوی بهتر محافظت کنند.

قابلیت Tracking protection ارائه شده در نسخه جدید فایرفاکس می‌تواند دردسرهای مربوط به نمایش تبلیغات را از بین ببرد و به وب سایت‌های مختلف اجازه نمایش تبلیغات هدفمند که بر اساس، محتوای جست و جو شده در وب سایت‌ها نشان داده می‌شوند را ندهد.

علاوه بر قابلیت فوق، فایرفاکس جدید می‌تواند ترتیب زبانه‌ها یا همان تب‌های یک مجموعه از وب سایت‌ها را تغییر دهد و کاربر با انجام چند اشاره ساده، ترتیب و چیدمان تب‌ها در مرورگر را تغییر دهند. فایرفاکس جدید برای سیستم عامل آی او اس همچنین از این پس قابلیت پشتیبانی از درگ اند دراپ میان اپلیکیشن‌ها را دارد و در آیپد پروهای اپل، کاربرد بهتری دارد.

فایل فاکس جدید همچنین پشتیبانی بهتری از کلیدهای میانبر اسمارت کیبورد را دارد و کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420