لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون‌ها امسال نیز افزایش میابد

قیمت آیفون‌ها امسال نیز افزایش میابد

 بر اساس تحلیل‌ها و پیش بینی‌های انجام شده توسط وب سایت Business Insider اپل تصمیم دارد تا برچسب قیمت آیفون‌ها را در سال جاری میلادی، همانند سال گذشته افزایش دهد.

Steven Milunovich و Benjamin Wilson تحلیلگران وب سایت Business Insider به‌تازگی اعلام کرده‌اند که اپل تصمیم دارد تا همانند سال گذشته، قیمت آیفون‌های خود را افزایش دهد و پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند خود را با قیمت بیشتری نسبت به سال گذشته به فروش برساند.

تا پیش از این و مشخصاً در زمان معرفی آیفون ایکس، اپل برچسب قیمت پایه این محصول را به 1000 دلار افزایش داده بود که همین مسئله باعث تعجب بسیاری از افراد شده بود. اما حالا پیش بینی‌های جدید بر این باور هستند که اپل یکی از مدل‌های آیفون 2018 را با قیمت پایه 1100 دلار به فروش می‌رساند.

این در حالی است که اپل تا پیش از سال 2017 آیفون‌های خود را در بازه قیمت 600 تا 800 دلار میفروخت ولی این شرکت از سال گذشته تصمیم گرفته با ارائه قابلیت‌هایی نظیر فیس آیدی، دوربین تشخیص سه بعدی ترودپت و همچنین نمایشگر مجهز به پنل اولد، قیمت آیفون‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

تا پیش از این، پیش بینی‌های منتشر شده در مورد آیفون‌های 2018 بر این ادعا بودند که اپل در سال جدید از سه مدل آیفون رونمایی می‌کند که در میان آن‌ها حداقل یک مدل دستگاه ارزان قیمت و میان رده با نمایشگر ال سی دی با سایز 6.1 اینچ وجود دارد.

در این میان، اپل دو محصول پرچم‌دار را با نام احتمالی آیفون XI و نسخه پلاس آن رونمایی می‌کند که مدل‌های مشابه و به روز شده آیفون ایکس به حساب خواهند آمد. بر اساس پیش بینی‌ها، حداقل یکی از این محصولات با برچسب قیمت 1100 دلار تولید می‌شوند که ممکن است در ظرفیت‌های بالاتر، تا 1400 دلار نیز افزایش قیمت داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373